Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Sfârșit de săptămână vienez


Duminica viitoare am fost invitat să predic în biserica baptistă din Viena. Este pentru prima dată când am ocazia să-i cunosc pe frații mei români din Viena. Am mai trecut fugitiv prin Viena și cu alte ocazii, dar de data asta mă bucur să pot cunoaște comunitatea de români din Viena. Abia aștept să revăd familia Sora (hațegani stabiliți în Viena).

Purtați-mă în rugăciunile voastre și Domnul să ne dea har tuturor.

Dacă credeți că am nevoie de vreun sfat înainte de a purcede la acest drum lung, vă rog, nu ezitați. Mulțumesc.

Single Post Navigation

4 thoughts on “Sfârșit de săptămână vienez

  1. MIHAI SARBU on said:

    Pocaitu,

    Ma rog ca Domnul Isus Cel Viu sa te insoteasca si sa te foloseasca deoarece in diaspora romaneasca din toata lumea este o mare nevoie de ADEVAR.
    Adevar propovaduit cu putere …
    Propovaduire pentru care se plateste un pret …
    Pret pe care-l platesc toti aceia care sunt chemati de EL …

    Si tu esti unul dintre ei … ca si mine !

  2. ambasadorul on said:

    Frate Mihai,

    mulțumesc. Să ne ajute Domnul!

  3. carmen on said:

    „Bine este sa astepti in tacere ajutorul Domnului.” (Pling.3:26)
    „Ci voi veti primi o putere, cand Se va cobori Duhul Sfant peste voi, si-Mi veti fi martori in Ierusalim, in toata Iudeea, in Samaria si pana la marginile pamantului.” (Fapt.1:8)
    „Ei laudau pe Dumnezeu si erau placuti inaintea intregului norod. Si Domnul adauga in fiecare zi la numarul lor pe cei ce erau mantuiti.” (Fapt.2:47)

  4. ambasadorul on said:

    Mulțumesc sora Carmen.

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

