Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Women liberation


Această expresie este foarte atractivă și democratică. Foarte multe femei sunt prinse de această mișcare, în special dacă aceste femei se simt neapreciate, nefolositoare, exploatate și victimizate. Mișcarea feministă nu a început în America, ci în Eden. Satan a ispitit-o pe Eva să se împotrivească lui Dumnezeu și soțului. Ca și consecință a neascultării Evei de Dumnezeu și a refuzului de a-l consulta pe Adam în legătură cu ispita ei, Dumnezeu i-a spus:

Voi mări foarte mult suferința și însărcinarea ta; cu durere vei naște copii, și dorințele tale se vor ținea după bărbatul tău, iar el va stăpâni peste tine.

Dorințele la care se referă Dumnezeu aici, nu sunt dorințele sexuale sau emoționale. Acestea nu fac parte din blestemul adus de neascultare. Ele sunt o binecuvântare. Ci, aici este vorba despre căutarea controlului, a șefiei. Blestemul care avenit peste Eva este acela de a încerca din când în când să ocupe locul de cap, de șef, de a-l detrona pe bărbat. Dar bărbatul se va împotrivi acestei dorințe și el va recâștiga controlul. Blestemul pentru bărbat este că această stăpânire este de autoritarism. Consecințe grele și pentru femeie și pentru bărbat. Ea nu vrea să fie supusă, el o face pe dictatorul.

Single Post Navigation

5 thoughts on “Women liberation

  1. Gabi on said:

    „Ea nu vrea să fie supusă, el o face pe dictatorul.”
    Cand harul lui Dumnezeu, in cel mantuit, aduce lumina scopului trairii, „sa faceti totul pentru slava lui Dumnezeu”, si lumina binefacerilor ce decurg din ascultatea de El, in comparatie cu rodul amar al neascultarii, supunerea de sotie, autoritatea barbatului nu vor fi fapte ale firii vechi, ci, lucrarea Duhului Sau in noi; si asta va fi pace si bucurie (si asta nu e teorie, ci har si realitate, prin Sigurul Caruia I se cuvine recunostinta si lauda).

  2. ambasadorul on said:

    Frate Gabi,

    Exact.
    Acesta este antidotul: lucrarea harului lui Dumnezeu în viața soției și a soțului.

  3. carmen on said:

    …am gasit un exemplu util prin care vedem cum poate lucra harul lui Dumnezeu in viata unei femei in cazul unei frusrari, nemultumiri, umiliri, neaprecieri etc. Si mai ales cum noi cei din jurul ei putem sa-i indreptam gandurile, inima si privirea in directia cea buna pentru a-L vedea pe El si realiza care sunt adevarurile cele mai importante de luat in seama :

    Mie mi-a fost tare de folos acest videoclip cu aceasta marturisire asa ca o daruiesc cu draga inima si altora

  4. Darosa on said:

    Imi place blog-ul tau! Am inceput sa-l citesc si revin oridecateori am timp. Nu pot sa trec peste „ispita” (tipic femeieste?) de-a imi da si eu cu parerea in chestiunea mentionata mai sus.
    Mai intai vreau sa spun clar ca nu sunt feminista in felul cum este feminismul practicat in vest (se pare ca vin astfel de trend-uri si pe la voi).
    Din tot sufletul meu il iubesc pe cel care Dumnezeu mi l-a asezat alaturi insa daca el m-ar trata asa cum multi barbati isi trateaza sotiile in Romania cred ca nu as avea respectul pe care-l am fata de el. Deci ce vreu sa zic e ca dupa fapta si rasplata… daca barbatul trateaza femeia ca pe un inferior atunci femeia va protesta.
    Daca eu nu mi-am interpretat Biblia gresit cred ca atunci cand relatia dintre femeie si barbat este descrisa, descrierea nu se face „ea” contra „el” ci mai degraba „ea” si „el”. Nici unul mai presus de celalat ci amandoi egali insa cu roluri diferite.
    Miscarea feminista a devenit politica. Sunt insa multe perspective de luat in seama. De exemplu, daca o femeie si un barbat fac aceeasi munca de ce este barbatul mai bine platit? Eu vad asta la mine la servici si desi nu sunt invidioasa ma gandesc totusi cateodata de ce este asa. Dar eu il am pe Dumnezeu care-mi arata inca o perspectiva, anume ca El ne-a creat femeie si barbat si ne-a dat fiecaruia un loc anume fara ca sa trebuiasca sa ne calcam in picioare.
    Ok, sper ca intelegi ce vreau sa spun! Cred ca romaneasca mea incepe sa fie cam de balta si poate sunt greu de inteles.

  5. ambasadorul on said:

    Darosa,
    mulțumesc pentru apreciere.
    Cred că ai înțeles foarte bine. Amândoi egali în ochii lui Dumnezeu, dar cu roluri diferite.
    Bărbatului i se poruncește să-și iubească soția ca și Cristos Biserica. Femeii i se spune să se supună soțului. Când soțul iubește e ușor să i te supui. Când soția se supune e ușor să o iubești.

    Domnul cu tine și cu familia ta.
    Te mai aștept prin „ambasadă”.

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

