Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Doar un scurt salut de la Viena


Pentru ca am prins un pic de semnal, folosesc aceasta ocazie sa va salut.

Sunt impreuna cu Cora in slujire la biserica baptista din Viena. Aseara ne-am intalnit cu tinerii la o seara de tineret. Azi dimineata am fost binecuvantat de partasia de la biserica. Dupü serviciul divin am luat o cina chinezeasca cu prietenii pe care ii avem aici. Iar acum ne pregatim sa plecam spre biserica pentru serviciul de seara.

Cu ajutorul Domnului maine dimineata ne vom indrepta inapoi spre Hateg. Trebuie sa inchid pentru ca scriu pe banii lui Sorin 🙂

Mult har!

Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

