Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Stăpânirea de sine este fățărnicie?


Am avut sentimente amestecate după ce am vizionat următorul clip. Mă bufnea râsul dar și plânsul. Mă distra râsul prezentatorului dar mă enerva nestăpânirea lui, în timp ce mă umplea compasiunea și mila pentru invitații din studiou.

Cunosc această stare când îți vine să râzi într-un loc și moment nepotrivit. Am luat un 3 la fizică pentru că nu m-am putut opri din râs în timp ce se cânta imnul național: „Trei culori cunosc pe lume”. Nu aveam nimic cu imnul, ci cu colegul de lângă mine care m-a făcut să râd de nu m-am putut opri chiar dacă mintea îmi spunea că am în fața mea cel mai rău și violent profesor.

Când este bine să te controlezi, să te înfrânezi? Când ai voie „să-ți dai drumul”? Dacă mă abțin de la ceva care dă ghes în inima mea, înseamnă că sunt fals și fățarnic? Dar dacă dau drumul la tot ce „îmi vine” înseamnă că sunt sincer și transparent? Atunci de ce să suport consecințe pentru sinceritatea mea?

Iată clipul care mi-a provocat o seamă de întrebări:

Single Post Navigation

One thought on “Stăpânirea de sine este fățărnicie?

  1. Era normal sa-ti dea nota 3 din momemt ce ,, cunosteai” numai 3 culori pe lumea asta 🙂 Daca cunosteai 5,sau mai multe scapai cu nota mai mare !. La o inmormantare la Alba Iulia a unei sore rrome ca sa ma abtin sa nu explodez in ras la circul care era ma piscam tare de picior , eu conduceam totul ca fr. Marcel era plecat !

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

