Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Impresii vieneze


Duminica trecută am avut privilegiul să mă întâlnesc cu o parte din comunitatea baptistă românească din zona Vienei. Am vizitat Biserica Baptistă de pe Gemeindeberggase. Am mai trecut eu de vreo două ori prin Viena dar nu am avut până acum ocazia să mă opresc la vreo biserică.

Am condus dus-întors 1.500 de km. În Cenad, în drum spre Viena, am fost prins de radar. A fost bine că m-a prins la început, pentru că m-a liniștit pentru tot drumul. Călătoria a fost relaxantă, poate pe final un pic obositoare. Dar având-o pe Cora ca și „copilot” a fost excelent. S-a bucurat și Passat-ul meu de a fi în stare să ruleze cu 130km/h fără întreruperi de groapă, căruță sau pisică moartă pe mijlocul drumului.

Nu știu cum s-a întâmplat, dar am făcut și o pană pe autostradă în Ungaria. Dar, am ajuns cu bine. GPS-ul împrumutat de la fratele Sergiu ( thanks a lot! ) mi-a fost de un mare ajutor!

Ne-am bucurat să ne reîntâlnim cu prietenii noștri, Sorin și Anca. Sorin era deja în curte și pregătea micii românești. Anca îngrijea de băiețelul lor, Filip. După vreo 40 de minute eram deja din nou pe drum spre biserică, la întâlnirea de tineret. Am întâlnit tineri plini de viață și ce am admirat de la început la ei a fost că aproape toți aveau Bibliile cu ei. Am fost încurajat de această imagine. Am lăudat pe Domnul prin cântare și apoi am lăsat Cuvântul să ne vorbească. O seară frumoasă, cred eu!

Duminică, o zi plină. Dimineață la serviciul divin am întâlnit o biserică care nu așteaptă rugăminți speciale să se roage. Rugăciuni spontane și concrete. Un studiu biblic dinamic și interactiv. Un grup de tineri care cântă curat și frumos. A fost și Ziua Mamei. O biserică doritoare de misiune. Un grup de bărbați doar ce s-au întors din misiunea făcută în Oltenia și au prezentat bisericii câteva mărturii scăldate în lacrimi de recunoștință! După serviciul divin am fost împreună cu familia Mireuță și familia Sora să mâncăm în oraș. Restaurant chinezesc. Plătești o dată, și mănânci cât vrei și de câte ori vrei. Acolo am exersat la maxim „înfrânarea poftelor” și ne-am luptat cu ispita îmbuibării 🙂 M-am tot întrebat dacă acest gen de restaurant ar rezista măcar o săptămână în România 🙂

Seara am ascultat un cor de tineri cântând slavă Domnului într-un mod frumos pregătindu-ne inima pentru ascultarea Cuvântului.

După biserică, am mâncat o înghețată în centrul Vienei iar apoi ne-am întors acasă să ne odihnim pentru drumul de întoarcere.

Biserica are nevoie de rugăciunile noastre. Îmi doresc ca frații noștri și din acea parte a lumii să fie „sare și lumină”.

Single Post Navigation

One thought on “Impresii vieneze

  1. Mima on said:

    Eu vreau sa vad poze cu familia Sora 🙂

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

