Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Cum se vor purta băieții mei cu mine?


Dragilor, în ultima vreme am fost prea obosit să mai pot scrie și pe blog. Dar astăzi este o zi mai liniștită. În timp ce Lucas se uită pe fotografiile de la nunta noastră și îmi tot pune aceeași întrebare mereu și mereu, providențial am găsit următorul clip, care m-a încurajat să continui să-mi iubesc băieții și să le fiu alături. Acum. Nu mâine. Ei au nevoie ACUM de dragostea, răbdarea și prezența părinților.

Excepțional.

Nu am un jurnal dar sper ca atunci când vor fi mari să citească aceste rânduri și să-și amintească că tata și mama le-au răspuns la fiecare întrebare cu aceeași dragostea și răbdare.

Doamne, ajută-ne!

Single Post Navigation

7 thoughts on “Cum se vor purta băieții mei cu mine?

  1. carmen on said:

    Superb videoclipul.. Dupa umila mea parere eu cred ca „meseria” de parinte este cea mai grea. Imi amintesc de bunica mea care se ruga Domnului Isus pentru lunga lunga rabdare. Nu numai ca mi se parea ca rugaciunea ei e interminabila dar in mintea mea ma intrebam de ce o starui sa aiba lunga lunga rabdare? infond, gandeam eu pe atunci, e usor sa ai rabdare. Ani au trecut si cand am avut proprii mei copii cuvintele bunicii cu lunga lunga rabdare mi-au rasunat adeseori in minte si am priceput la ce se referea. De altel imi amintesc ca de cate ori faceam nazbatii, intotdeauna zicea inaltandu-i privirea spre cer :” Aio si de mine Doamne, ai mila”, apoi cu blandete isi intorcea privirea spre mine si cu dragoste in priviri zicea: „Dumnezeu sa te binecuvanteze fata,” si apoi cu rabdare ma mustra , si imi explica ce am gresit. Nu imi amintesc daca am mai spus , dar baietelul meu cel mare a fost teribil de energic si nazdravan, incat pe strada imi era teama sa-i dau drumul la manuta sa nu o zbugheasca pe strada si sa dea vreo masina peste el. Dar a fost un copil vesel si cu lunga lunga rabdare am reusit sa-lsupraveghez. Cosmarul meu si al lui a fost scoala. Intram in conflict pentru ca la scoala verva lui era categorisita de invatatoarea din clasa intaia si a doua, ca obraznicie, neascultare. Domnul a facut la un moment sa cintesc o carte scrisa de un doctor crestin Dobbson „Copilul Indaratnic”. Nu am avut niciodata un consilier psihologic si cand am fost cu el la doctornu ne-a prea bagat in seama. Dar multumesc „Medicului ceresc” ca prin acel frate mi-a dat indrumari care mi-au fost tare de folos si apeland pe genunchi si la lunga lunga rabdare am ajuns ca dupa 18 ani sa incepem sa relationam foarte prieteneste, in urma tratamentului cu lunga rabdare. Cea mai grea perioada a fost de la 12 ani la 17 ani , dar zic eu a meritat. Acum are 20 de ani lucreaza , este iute dar ne cere sfatul nou ca parinti de multe ori. Cineva cand erau copii mici mi-a dat un sfat foarte util. M-a invatat ca inainte de a mustra copilul cu privire la ce a gresi e foarte important sa ii spui intai cat de mult il iubesti tu si Dumnezeu . Apoi cu calm si cu argumente sa-i explici de ce nu e bine ce a facut sau de ce nu vrei sa faca anumit lucru. Important e de asemenea sa recunosti cand gresesti sa iti ceri iertare. Am observat ca astfel de procedee au un impact deosebit asupra lor. Domnul Isus sa dea intelepciune parintilor sa stie cum sa educe aceste daruri minunate de la El…

  2. ambasadorul on said:

    Sora Carmen,

    și eu cred că „meseria” de părinte este cea mai grea și cea mai importantă. Este tot mai greu să găsești părinți care își fac „meseria” cu dedicare și credincioșie.
    Ne rugăm pentru răbdare și înțelepciune.
    Mulțumim pentru încurajări.

  3. Am vazut clipul asta de mai multe ori si … a trebuit sa recunosc ca sunt cam nesimtita de multe ori cand imi pierd rabdarea cu mama si as vrea sa prinda lucrurile repede, la fel ca mine …
    Multumesc de reamintire!

  4. Wow, super filmulețul!
    Mulțumim de reamintire!! Și noi avem doi băieți…iar întâiul născut este în stare să întrebe de 21 ori același lucru…huh, greuuu.
    Ar fi o idee să încerc să îi răspund de fiecare dată cu o îmbrățișare. 😉

  5. Brainerd on said:

    Foarte frumos videoclipul. Am inteles ceea ce trebuie. Ma bucur ca aplicand la viata mea videoclipul, imi dau seama ca nu am strigat niciodata la tatal meu. Spun asta ptr ca am o mare satisfactie, ptr ca am stiut sa imi pretuiesc tatal. O merita din plin. Acum trebuie sa o mai pretuiesc doar pe mama.

  6. Astazi ai ocazia sa-i arati lui Lucas inmiit … dragostea si rabdarea 🙂 La Multi Ani, Lucas!! Si o imbratisare de la noi.

  7. ambasadorul on said:

    multumim mult Mima!

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

