Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Problema s-a rezolvat!


Slavă Domnului.

Mulțumesc tututor celor ce s-au străduit să mă scoată din încurcătura mea. Citind de pe un PC despre problemă, pe site-ul lui Apple am aflat că un anume plugin CTLoader se cam face vinovat pentru astfel de erori. Așa că am șters vreo trei fișiere care îi aparțineau. Și Safari și-a revenit din comă.

Când HP-ul meu a intrat în comă, cineva mi-a trimis un comentariu:

An “apple” a day keeps the HP away!!!! Ia-ti un Macbook. Nu vei regreta niciodata.

Nu regret că am primit un MacBook 🙂 dar se vede că nici „mărul” nu-i perfect și poate avea câte un viermișor prin el.

Single Post Navigation

4 thoughts on “Problema s-a rezolvat!

  1. hany on said:

    ah, scuze.. nu stiu de ce am avut senzatia ca e recenta postarea cu ‘coma HP-ului’. si am postat acolo un comment. dar nu mai e nevoie de el. ce bine ca e rezolvata! 🙂

  2. Eu sunt foarte multumit de MacBook-ul meu. Nu e perfect dar periaoda lunga de garantie e oarecum linistitoare 🙂 in lumina discutiei de mai sus.

  3. Chiar daca aflu cu intarziere despre acest „eveniment” din viata ta, te felicit pentru el. Scris de pe un Powerbook G4 vechi de 7 ani care merge inca perfect.

  4. ambasadorul on said:

    Mă bucur de încurajare. Mulțumesc Radule.

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

