Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Elisei și cântarea 500


Elisei are febră. A stat mai toată ziua în pat. În timp ce bolea m-am așezat lângă el și am început să-i cânt câteva cântări. Am început cu 507, Printre munți și dealuri, simt pe Dumnezeu. Afară ploua torențial. Am ajuns pe final la cântarea 500, Isus, știu, mă iubește, Biblia-mi spune mie. Strofa a doua spune așa:

Pentru mine a murit, Casă-n cer mi-a pregătit; El spală păcatul meu, De El m-apropii și eu.

Nu am mai apucat să încep și strofa a treia, pentru că a urmat un șir de întrebări „teologice” din partea lui Elisei:

„Cine spală păcatul meu?”

„Cu apă multă?”

„Pe unde ne spală? Și pe cap, și pe picioare și pe gură și pe urechi?

„Cum ne spală Domnul Isus de păcatele noastre?”

Ei, ce ziceți? Bune întrebări, așa-i? Mai ales ultima.

Cum ai răspunde unui copil de 3 ani ca să și înțeleagă cum e cu „El spală păcatul meu” din cântarea 500?

Single Post Navigation

4 thoughts on “Elisei și cântarea 500

  1. Florin Iepan on said:

    Cu focul iubirii din inima păcătosului care se îndreaptă sincer către Dumnezeu… și nu-ți face probleme că nu pricepe, fiindcă nici noi oamenii nu pricepem multe din cele pe care ni le arată Dumnezeu, dar El totuși are răbdare și ne îndrumă mereu. 😉

  2. daughter of god on said:

    Domnul Isus sa ii dea sanatate lui Elisei ,si d-voastra intelepciunea de ai putea raspunde tuturor intrebarilor pe intelesul lui …

    Mult har si binecuvantare pentru toti…

  3. Florin Iepan on said:

    Nici mie nu mi-a explicat Dumnezeu totul atunci când am primit această cunoaștere de la alții acum 10 ani, ci a lăsat-o ca o sămânță, să încolțească și să crească în inima mea până când va putea da ea însăși roade… pe lângă asta, gândiți-vă că nimeni (nici chiar Elisei) n-a știut ce înseamnă „mamă” și „tată” când a învățat să vorbească, nu?… dar cu toate astea fiecare părinte are pretenția ca fiul (sau fiica) lor să le spună mamă și tată… totul se face cu răbdare (care nu este altceva decât iubire).

  4. carmen on said:

    Domnul sa se atinga de trupsorul micutului si sa-l vindece. Tot Domnul sa va intreasca in astfel de momente. E greu de eprimat in cuvinte ce simte unparinte cand copilul e bolnav…Tatal nostru e la fel de ingrijorat cand noi ne imbolnavim si avem febra, fie la propiu fie la figurat. Ar fi o idee sa-i spuneti celui mic cam asa: ca tot asa cum Dumnezeu face febra sa dispara tot asa in chip tainic numai de El stiu dupa ce ne marturisim pacatele si ne cerem iertare El face din noi din niste oameni care erau murdari ( nu ascultau, minteau, erau rautaciosi, nu imparteu cu fratii unele lucruri), El face niste oameni curati ca si cum ne-ar spala. Sau puteti da exemplu rufelor care dupa ce se murdaresc necesita spalare. Si noi prin neascultare, lucruri rele fata de parinti frati etc, ne murdarim. Si asa cum rufele au nevoie sa fie curatite si noi oameni avem nevoie sa fim curatiti prin spalare. Dar spalare noastra nu o poate face decat Domnul Isus. Si de fapt aceasta spalare consta in a recunoaste ca am gresit si apoi cerandu-ne iertare inaintea lui Dumnezeu El ne iarta. Si singura solutie ca noi sa fim curatiti era sa plateasca El pentru ce am gresit noi. Si atunci candva in timp Domnul Isus a venit pe pamant si a stat pe cruce pentru fiecare om care a gresit. Dar spalt in chip tainic este numai acela care crede ca Domnul Isus a murit acolo pe cruce pentu ca el sa fie salvat.

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

