Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Creștini „după Biblie”.


M-am întâlnit zilele trecute cu un pocăit. L-am întrebat ce mai face și cum își mai trăiește viața alături de Domnul. Mi-a răspus:

Frate Adi, suntem pocăinți după Biblie.

M-am bucurat de răspuns și am zis: „Slăvit să fie Domnul!” Dar fratele văzându-mi bucuria s-a grăbit să îmi explice:

Știți că Biblia spune că în zilele din urmă dragostea se va răci, oamenii vor fi tot mai răi. Eiii bine, și noi suntem exact după Biblie!

Mi-a pierit bucuria. Oare de ce nu ne alegem versete de genul celor spune în Tesaloniceni:

Ați ajuns o pildă pentru toți credincioșii…dar vestea despre credința voastră în Dumnezeu s-a răspândit pretutindeni, așa că nu avem nevoie să mai vorbim de ea.

Eiii bine, asta este Biblia pe care vreau să o împlinesc.

Doamne ajută!

Single Post Navigation

One thought on “Creștini „după Biblie”.

  1. Otniela on said:

    Amin! Insa este bine-venita si sinceritatea fratelui nostru care si-a recunoscut neajunsul. Este chiar foarte bine sa ne dam seama cat suntem de falimentari, ca indivizi, in incercarea noastra de-a ne trai viata de credinta. Cred ca uneori chiar Domnul mai ingaduie falimentul in viata noastra, pentru a ne face sa realizam ca nu putem nimic fara EL. Intr-adevar nu intotdeuna putem fi ” pe culme „, desi avem toate conditiile, din punctul lui Dumnezeu de vedere, sa ne mentinem la altitudine. Problema este ca firea noastra veche mai are nevoie inca de crucificare. Trebuie veghere: putem incepe BINE un lucru, dar il putem sfarsi in fire.
    Multumiri fie aduse lui Dumnezeu , care ne poarta totdeauna cu carul Lui de biruinta IN HRISTOS ( Amin! ) , si care raspandeste prin noi, in orice loc MIREASMA CUNOSTINTEI LUI” ( 2 Cor 2 : 14 ). Glorie Lui! Iata deci ca numai IN CHRISTOS biruinta , VIATA „plina de suc si verde” ne este asigurata. Acest lucru ma umple de o bucurie adanca, stiind inca o data ” ca noi avem TOTUL deplin doar in EL” ( Col 2: 10 ). Ce trebuie totusi sa facem noi? PREDARE ! De restul s-a ocupat EL ! Slavit sa-I fie NUMELE!

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

