Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Am revenit acasă


După 25 de zile de concediu, călătorie, odihnă, întâlniri și vizite sunt din nou acasă. Acasă la Hațeg. Am condus aproape 3.000 de km. Unii spun că a fost un concediu lung. Pentru alții, poate prea scurt 🙂 …dar, slavă Domnului, sunt acasă. Am vizitat locuri frumoase care-mi sunt dragi mie și familiei mele. Câteva zile alături de tinerii noștri în tabăra de vară de la Voroneț au fost tocmai potrivite pentru un început de vacanță. Alături de tinerii noștri nu ai cum să te plictisești. Apoi, alături de părinții noștri din Dorohoi. Aproape 2 săptămâni alături de ei ne-au umplut bateriile emoționale. Apoi, câteva zile pe malul lacului Techirghiol, care îți amitește de Martea Moartă. Oamenii bătrâni din sat nu-și amintesc să fi murit careva înecat în lacul Techirghiol. E atât de sărată că te ține la suprafață. Apoi ne-am mutat la Marea Neagră câteva zile.

Am revenit cu nerăbdare la Hațeg. Mi-a fost dor de frați și surori. De biserica întreagă. De ora de rugăciune. De cântarea corului. De Cina Domnului luată împreună. De frații din comitet. De apa de izvor. De pâinea de brutărie. De voi, cei care citiți acum aceste rânduri.

Câteva impresii, data viitoare.

Noapte bună!

Bine, câteva poze acum,  dar nu prea multe …

Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

