Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Mulțumirea unui lepros


Ieri am sărbătorit în biserică Ziua Mulțumirii. Puteți vedea câteva fotografii de la această sărbătoare pe contul de facebook al soției mele ( pasionată de făcut poze ).

Am citit din Luca 17. Cei zece leproși sunt vindecați, dar doar un samaritean se întoarce să-i mulțumească Domnului. Ce am învățat de la acest lepros?

  1. Lepra păcatului mă oprește de a mă apropia de Domnului. Păcatul îmi afectează corzile vocale ale sufletului meu. Nu pot să fiu mulțumitor Domnului, nu mai pot sluji, nu mă mai impresionează mai nimic. Stau departe de El și mă izolez tot mai mult.
  2. Problema păcatului o rezolvă doar Domnului Isus. Dacă nu strig din tot sufletului la Domnul și dacă nu cer mila Lui pentru viața mea, nu am nici o șansă de salvare, mântuire, vindecare.
  3. Salvarea, minunea vine doar prin ascultare de Cuvântul Domnului. Vindecarea leproșilor a venit în timp ce ei ascultau de porunca Domnului. Nu pot aștepta minuni în viața mea dacă nu sunt dispus să ascult de Domnul! El cere mai întîi ascultare 100%.
  4. Adevărata mulțumire are loc la picioarele Domnului Isus. E una să vezi puterea Domnului în viața ta și cu totul alta să ai o relație personală cu El. Este una să beneficiezi de bunătatea Lui și cu totul altceva este să-L cauți pe El. Poți să te bucuri de vindecarea Domnului, de binecuvântările Lui, de ploaia Lui, de aerul Lui, de sănătatea Lui, și să nu te afli într-o relație personală cu El. cei nouă au fost vindecați, dar doar 1 a fost mântuit!

Când vă gândiți la mulțumirea leprosului samaritean, cu ce alte gânduri ne putem încuraja?

Single Post Navigation

2 thoughts on “Mulțumirea unui lepros

  1. Un prieten bun care sta si vegheaza asupra noastra, chiar si atunci cand Ilintristam, si ne primeste cu bratele deschise cand ne trezim si smeriti ne cerem iertare si beneficiem de curatirea prin sangele Sau. Vorba unei cantari „nu-i prieten ca Isus”. Cu siguranta ca nu exista un alt prieten ca el. Bucuria unei asa dragoste e coplesitoare si chiar si cand in iuresul vieti ne complicam sa rezolvam lucruri peste puterile noastre si esuam pentru ca uitam ce prieten minunat avem, El tot ne vine in ajutor si ne ocroteste cu drapta sa biruitoare. In curand implinesc cinzeci si unu de ani , dar nu am intalnit pe cineva sa ma iubeasca ca El….

  2. Pilda ,,samariteanului multumitor ”
    Avem doi samariteni unul milos altul multumitor , ambii ne slujesc de exemple !

    Luca 17 . 11-17

    1. Motivul multumirii v.14
    2. Modul multumirii v.15-16
    3. Aprecierea multumirii v.17-18
    4. Importanta multumirii v. 18b si Ps 50.23
    5. Beneficiul multumirii v.19

    Daca vom renunta la duhul de nemultumire si vom cauta zilnic motive de multumire lui Dumnezeu atunci El va face din viata noastra o continua serbare a multumirii ! Multumirea il face pe sarac fericit iar pe bogat darnic !

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

