Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

M-am obișnuit să fiu mulțumit


Apostolul Pavel este admirabil. Se află în arest la domiciliu. Izolat. Oprit să călătorească în misiune. Legat de un soldat roman. Multe nevoi. Și într-o astfel de stare nu știe să spună altceva decât:

În totul și pretutindeni m-am deprins să fiu sătul și flămând, să fiu în belșug și să fiu în lipsă.

M-am deprins. M-am inițiat în această virtute a mulțumirii. Sunt mulțumit!

Care este secretul?

Cred că motivul pentru care un om poate fi mulțumitor este că știe că orice prilej, orice anotimp, orice situație, orice circumstanță sau vreme este controlată de un Dumnezeu suveran.

Dacă nu înțeleg asta, nu voi fi niciodată mulțumit. Dumnezeu este Șeful, nu eu! Nemulțumirea vine atunci când vreau să controlez eu situația. Dar omul mulțumitor știe că Dumnezeu orchestrează toate spre scopul Lui.

Dumnezeu este la volan și nu are nici un rost să comentez traseul pe care El l-a ales, ci trebuie doar să stau liniștit și să mă bucur de peisaj!

Mult har!

Single Post Navigation

One thought on “M-am obișnuit să fiu mulțumit

  1. Am vazutun film interesant apropo de multumire. Un om era foartenemultumit ca Dumnezeu nu ofera oamenilor tot ce-si dores. In film are loc o intalnire intre personajul acesta si Dumnezeu si acesta ii destainuie nemultumirea lui convins ca el arface lucrurilemult mai bune daca ar fi el cel care sapoata distribui tuturor ce-si doresc. Pentru cateva zile Dumnezeu il lasa sa-si indeplineasca aceasta cerinta. Astfel incat el se apuca si da tuturor ce isi doresc. In cateva zile toti cei a caror dorinte au fost indeplinite, in urma acestora incep sa aiba mari necazuri. Omul isi da seama de eroarea comisa si spasit vine inainte lui Dumnezeu si recunoaste ca nu e deloc o treaba usoara sa sti ce si cum sa dai astfel incat sa omul sa-nu si faca rau prin propriile lui cereri. Nu tot ceea ce ne dorim este spre folosul nostru. Noi vedem o bucatica dar Dumnezeu vede intregul si stie cel mai bine ce e bine si ce nu pentru noi. In Romani 8:28 ni se confirma ca tot ceea ce ni se intampla se intapla spre bine pentru ca noi Il iubim pe Dumnezeu si El se ingrijeste de noi.

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

