Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Datoria mea față de păstor


Ascultați de mai-marii voștri și fiți-le supuși, căci ei priveghează asupra sufletelor voastre ca unii care au să dea socoteală de ele, ca să poată face lucrul acesta cu bucurie, nu suspinând, căci așa ceva nu v-ar fi de nici un folos. Rugați-vă pentru noi, căci suntem încredințați că avem un cuget bun, dorind să ne purtăm bine în toate lucrurile ( Evrei 13:17,18 )

Biblia mă învață să fiu ascultător și supus față de cei care veghează asupra sufletului meu: prezbiterii, păstorii, bătrânii bisericii. Numai că într-o vreme a postmodernismului este extrem de dificil să vorbești despre ascultare și supunere. „Pastorul cu părerea lui, eu cu a mea”. Urechile noastre moderne nu mai suportă foarte ușor cuvinte de genul: „ascultare” și „supunere”.

Ascultarea față de mai marii mei este cerută dintr-un motiv foarte simplu: îmi este de folos. Ei veghează asupra sufletului meu iar această autoritate îmi oferă protecție și binecuvântare. Conducătorii mei spirituali nu sunt infailibili, dar trebuie să fie drepți. De aceea, Biblia vorbește despre o pluralitate de prezbiteri. Să nu fie doar unul, ca să nu poată abuza de această autoritate.

Biblia mă învață să mă rog pentru conducătorii mei spirituali. Și ce să cer? În primul rând, să mă rog ca Domnul să-i ajute să aibe un cuget curat. Chiar și atunci când trebuie să îmi spună lucruri greu de primit, chiar și atunci când trebuie să mă mustre, să o facă cu o inimă curată și bună.  Mă voi ruga ca Domnul să-i țină verticali și să nu accepte nici un compromis în lucrarea încredințată lor.

Single Post Navigation

3 thoughts on “Datoria mea față de păstor

  1. Ca sa fac acest lucru as dorii din toata inima mai intai sa am certitudinea ca acestia au o intelegere buna a Cuvantului lui Dumnezeu si mai ales ca vor sa faca doar voia lui Dumnezeu. Am cateva experiente neplacute din trecut si sunt mult mai atenta si circumspecta in prezent.

  2. ambasadorul on said:

    Sora Carmen,

    mă bucur pentru că puneți o astfel de condiție. Este esențială. Atunci când avem un un slujitor care predică Cuvântul, stăruie asupra lui la timp și nelatimp, mustră, ceartă, îndeamnă cu toată blândețea și învățătura, nu ar trebui să avem nici o frică să ne ascultăm. Mă rog ca slujitorii amvoanelor noastre să nu își întemeieze propovăduirea lor nici pe rătăcire, nici pe necurăție, nici pe viclenie, ci pe Cuvântul insuflat de Dumnezeu.
    Domnul să vă păstreze inima ca a celor din Berea.
    Mult har!

  3. Multumesc pentru urari si incurajari. Imi fac bine. Ma bucur ca Domnul are grija sa suplineasca clipele de descurajare descoperindu-mi si oameni ce doresc sa faca voia Lui. Chiar si in clipele de dejndejde am stiut ca Domnul are slujitorii Lui credinciosi.

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?