Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Un nou amvon, același Cuvânt!


În iulie scriam cam așa. Au fost câteva modificări, iar rezultatul îl puteți vedea aici.

În seara aceasta am stat ( doar de probă ) la noul amvon din biserica noastră. Recunosc că m-am despărțit cu o oarecare tristețe de amvonul de la care am predicat ani de zile. Mă bucur că el va fi mutat și așezat la locul lui, în față, gata să țină o Biblie deschisă și un predicator dispus să predice Cuvântul, într-o biserică nouă-nouță.

Noul amvon însă este din lemn. Mulțumesc tututor celor ce mi-ați trimis sfaturi, sugestii și fotografii cu modele de amvon.

Mâine am să vă arăt ce fel de amvon avem acum la „Belteem” Hațeg.

Să avem parte mâine de binecuvântarea de a asculta Cuvântul și de curajul de a-l aplica.

Mult har!

Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

