Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Cum pot răsplăti eu, iubirea-Ți imensă?


Această cântare am auzit-o prima dată în biserica „Sfânta Treime” din Constanța și a fost dragoste la prima audiție. Am câteva cântări pe care le cânt de fiecare dată cu toată inima. Aceasta este una  dintre ele. Am luat atunci cântarea și am adus-o și la Hațeg.

Din câte știu, aceasta cântare a fost cântată prima dată la o întâlnire „Promise Keepers” în America. Imaginați-vă un stadion plin de bărbați cântând cântarea acesta.

Iată cum sună originalul.

Single Post Navigation

7 thoughts on “Cum pot răsplăti eu, iubirea-Ți imensă?

  1. versurile sînt traduse în limba româna de Doru Hnatiuc,
    exemplară traducere.

    textul a fost tradus într-o noapte de insomnie, am fost primul care a cîntat varianta în limba română pe versurile traduse cu o noapte înainte.

  2. Dragoste la prima vedere – iată un excelent titlu de rubrică.

    Nu vrei să mai prezinți și alte iubiri, de-astea instantanee, de-ale tale?

  3. Scuze, am vrut să scriu: Dragoste la prima audiție.

  4. O melodie in deosebita care cred ca va va place deasemenea.

    As adauga o mica intrebare care sper sa nu va deranjeze. „Imaginați-vă un stadion plin de bărbați cântând cântarea acesta”, scrieti dumneavoastra. Pe acel stadion erau numai barbati, a fost o intrunire numai de barbati?

  5. ambasadorul on said:

    Mulțumesc sora Carmen pentru melodie. Promise Keepers este o slujire începută în America printre bărbați, tați, soți, băieți. Aceste întâlniri sunt doar cu bărbații unde sunt încurajați să-și păstreze promisiunile făcute.
    http://www.promisekeepers.org/

  6. Imi place foarte mult, instrumentatia e potrivita si la locul ei. 🙂

  7. Multam pentru raspuns. Am inteles.
    Azi am adunat pentru o colega melodii cu Adi Gliga depoarece ii plac tare mult.I le-am trimis si sub forma de link-uri si audio pe email. De asemenea am gasit si marturia despre intoarcerea lui la Domnul. Domnul sa lucreze si in inima colegei mele prin acestea. Cu aceasta ocazie am reascultat o melodie deosebita. Cred ca o sa va placa:

    Adi Gliga – Goana Dupa Vant (Vanity)
    Sa fiti binecuvantati

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

