Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

„Vestea îmbucurătoare” la Corjeuți


M-am întors de la Corjeuți ( R. Moldova ) cu inima plină de bucurie. Am avut harul de a mă întâlni și de a-i sluji pe frații mei din acea parte de lume. Avându-l ca șofer pe tata, am intrat în sat cu nerăbdarea de a petrece timp alături de colegul meu din seminar Sergiu Cucereavâi. Sergiu este printre puținii seminariști moldoveni care s-au întors în satul natat pentru a face lucrarea de păstorire. Corjeuțiul este un sat format din 7.000 de persoane. Se află la 19 km de vama Rădăuți Prut. Biserica este formată din 180 de membrii, dar în prima seară au fost prezenți la ascultarea Cuvântului în biserică, aprox. 500 de persoane. În a doua seară au fost peste 500. În ciuda ploii care turnat toată ziua, șirurile de oamenii „curgeau” spre biserică.

Vă împărtășesc un pic din muzica pe care am întâlnit-o acolo. În prima seară în care am fost noi prezenți, am cunoscut un grup venit de la Chișnău să laude pe Domnul prin cântare.

Grupul „Vestea Îmbucurătoare”.

Single Post Navigation

11 thoughts on “„Vestea îmbucurătoare” la Corjeuți

  1. Marinica D, on said:

    Adrian,
    Ma bucur sa te salut cu mare,mare drag.Declarativ.de cind venea-i in Consatanta in timpul vacantelor,student fiind pentru pregatirea de lucrator cu Evanghelia,te-am iubit special si ai un loc aparte in inima mea.M-am bucurat sa vad acum,ca ai fost in misiune in locuri setoase dupa Cuvintul lui Dumnezeu.Si cum „vremurile se scimba”.tata (fostul meu bun prieten din tinerete),ti-a fost sofer si cred,sfetnic bun.Multumesc lui Dumnezeu pentru tot ce faci pentru gloria si marturisirea LUI,oriunde! Sanatate si bucurii in Hristos Domnul,
    Marinica D,

  2. M-am bucurat foarte mult sa citesc cum oamenii au venit sa asculte Cuvantul! Stiu ca l-ai predicat.

    Slavit sa fie Domnul.

    Imi place melodia. Nu inteleg versurile.

  3. Cornelia on said:

    Numai cand vom emana simplitatea ,smerenia si evlavia Domnului Isus ,ca acesti frati cantareti si ca poporul Domnului participant la tabara, vom starni in nemantuiti dorinta si interesul de El, De Dumnezeiescul Altceva, total opus chipului lumii !

  4. ambasadorul on said:

    Frate Marinică,

    mă bucur sincer să vă reîntâlnesc chiar și pe acest tărâm virtual. Mulțumesc de încurajare și vă doresc mult har în tot ce faceți. Pe unde sunteți acum?

  5. Tinerii de la noi din bisrica au fost si ei plecati cu ceva vreme in urma in Republica Modova si ne-au povestit cat de minunat a fost. Una dintre intamplarile povestite m-a facut sa zambesc gandindu-ma la inocenta copiilor. Fratele povestea ca la un moment dat vorbea unor copii de mai multe varste. Toti cu ochii atintiti spre el ascultau despre cum a hotarat Dumnezeu sa trimita pe Fiul Sau pe pamant ca oamenii sa fie salvati. Fratele i-a intrebat daca stiu cum a ajuns Domnul Isus pe pamant. Timizi fiind nu indrazneau sa vorbeasca. La un moment dat un pusti cu parul balai mai micut s-a ridicat si sigur pe el a spus:” eu stiu cum o ajuns Domnul Isus pe pamant. El o ajuns cu ghine!” …

  6. ambasadorul on said:

    Excelent!!!! 🙂

  7. Ce ironie! Grupul Vestea Imbucuratoare are nevoie de un pic de bucurie… Fetele lor nu par a fi foarte imbucuratoare. Pare a fi un program de inmormantare. Domnul sa le dea multa bucurie si lor si noua!

  8. ambasadorul on said:

    Andrei,

    s-a inventat cumva vreun aparat de măsurat bucuria?
    Cred că și la înmormântări ne putem bucura, dar nu sărind în sus!

  9. Pai tu cand ai scris articolul cu ROmania de exemplu, si ai zambit printre randuri de ce ai folosit un smiley face asa 🙂 si nu asa 😦 ? Era putin confuz mesajul daca atunci cand ai vrut sa ne faci sa zambim ai fi facut asa 😦 nu?

  10. Si care-i legatura, Andrei, cu subiectul de fata?

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

