Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Nu stingeți Duhul!


Ca și credincios pot să sting Duhul Sfânt. Ce înseamnă stingerea Duhului? De fiecare dată când refuz lucrarea Duhului în viața mea, îl sting! Stingându-l, îl întristez!

Ce vrea să facă Duhul Sfânt în mine, iar eu am puterea să sting această lucrare?

Duhul vrea să mă conducă pe un drum al sfințeniei progresive. Din momentul mântuirii mele, Duhul este acel Mângâietor, Paraclet, Tovarăș de călătorie care vrea să mă ducă pe un drum unde să devin din ce în ce mai sfânt. Duhul vrea să mă separe, căci această însemnă sfințire. Separare. Punere de-oparte. Și Duhul dorește cu tot dinadinsul să mă ducă tot mai departe de păcat. Să mă izoleze tot mai mult față de poftele lumești și să mă apropie de Dumnezeu mai mult. El vrea să mă conducă în acest proces de separare. Duhul vrea să producă în mine o descreștere a frecvenței cu care păcătuiesc. Duhul Sfânt vrea să micșoreze puterea  tentațiilor și a ispitelor din viața mea. Vrea să mă ducă pe drumul în care lucrurile lumești să mp preocupe din ce în ce mai puțin. Duhul vrea să creeze în mine o dorință tot mai puternică după Dumnezeu. Asta înseamnă sfințirea noastră. Este o umblare continuă către mai multă sfințenie. Și asta vrea Duhul să facă în noi.

Nu-l stingeți!

Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

