Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Cu dragoste „Tatăl tău”


În dimineața aceasta citesc din Biblia primită de la tatăl meu în 25 februarie 1995. Pe prima pagină l-am rugat atunci pe tata să scrie ceva care să-mi amintească de el și de frumosul cadou oferit.

Iată ce mi-a scris tata:

Pentru fiul meu Adrian,

Cartea aceasta a legii să nu se depărteze de gura ta, cugetă asupra ei zi și noapte căutând să faci tot ce este scris în ea; căci atunci vei izbândi în toate lucrurile tale și atunci vei lucra cu înțelepciune.

Iosua 1-8

Cu dragoste „Tatăl tău”

25.o2.1995

Ce bucuros și recunoscător sunt că tatăl meu mi-a amintit că avem un Tată care ne iubește și care merită iubit până la capăt.

Single Post Navigation

One thought on “Cu dragoste „Tatăl tău”

  1. Faina de tot dedicatia dar si cadoul

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

