Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Iar m-a lovit dorul de …


…. băutura mea preferată.
Știți care este! Am scris aici despre ea.

Dar am găsit un articol frumos scris de Andrei Pleșu despre băutura cu pricina aici . Sunt onorat că am aceleași gusturi ca ale vestitului estetician. Măcar în ale băuturii 🙂

Iată un fragment:

Una dintre bucuriile copilăriei mele era paharul cu bragă de 40 de bani. Cînd economiseam mai cu spor, puteam aspira la o „Eugenia“, care costa 75 de bani. Dar şi atunci mă întrebam dacă nu e preferabil să fac rost de încă 5 bani ca să-mi iau două pahare cu bragă. Aspectul oarecum suspect al băuturii mele preferate nu mă impresiona: percepeam, fireşte, culoarea şi consistenţa ei vag noroioasă, discreta ei mireasmă de borhot, urma prăfoasă care rămînea pe fundul paharului. Dar dacă era suficient de rece şi dacă fermentase îndeajuns ca să fie acidulată, braga mi se părea perfectă. De dragul conţinutului îi acceptam şi înfăţişarea, o savuram chiar, nu fără o mică perversitate anticipativă…

Oare credeți că mai am vreo șansă să mai beau vreodată bragă?

Single Post Navigation

One thought on “Iar m-a lovit dorul de …

  1. Nu cred ca mai aveti vreo sansa, frate Ambasador! Si mie imi placea bautura asta ” noroioasa”. Pacat! In schimb avem Coca-Cola, si ce s-ar face Mos Craciun fara ea?!
    Mai trist este ca si Mosul si Coca Cola L-au scos din drepturi pe Dumnezeu, ca Sarbatorile de iarna ( dar nici cu iepurasul de Paste nu mi-e rusine ) nu -I mai vestesc nasterea Regelui…
    In mijlocul tuturor surogatelor, Biserica trebuie sa strige ca un glas: ” Sa-L lasam pe Dumnezeu sa domneasca!” Si cine stie , daca nu va veni – numai asa – si braga…

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

