Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Trei și un ATV!


În timp ce își scot bicicletele din garaj, ne zgârâie mașina. Desenează un om de zăpadă exact pe foaia scrisă și pregătită pentru ședință. Joacă x și 0 pe pereții dormitorului și te trezești că profilul telefonului este schimbat de nu mai înțelegi nimic. Vor să țină în mână cele mai scumpe aparate din casă dar o dată ce le au, le scapă din mână. Se ascund de tine exact când nu ai timp nici să respiri.

Dar și noi am fost băieți odată, nu? Și acum îmi amintesc de zilele în care îl numeam pe tata, Dukadam, iar eu eram Cămătaru și el trebuia să stea în poartă să apere șuturile mele. Acum știu cum se simțea.

Da, băieții noștri sunt enervanți uneori dar au tot dreptul să fie …  băieți. Ieri am fost cu băieții mei și ne-am plimbat cu ATV-ul. Împreună și cu alți băieți. Viteză, piruiete, zăpadă, pădure, sanie, 4×4.

Așa ca între băieți. Și ce bine a fost!!

Single Post Navigation

6 thoughts on “Trei și un ATV!

  1. foarte nasol… dar, numai pe foaia de sedinta au desenat? :)) eh.. asta nu e nimic.. pe langa faza patita de un frate foarte sobru si grav la fatza care s-a dus sa achite niste plati; a scos plicul, l-a inmanat serios functionarei si… functionara scotand ce era in plic zice.. „ce-i asta?” documentul (factura sau ce era) fusese tot gaurit cu perforatorul.. de catre scumpul si adoratul lui baietel 😀

    asa ca.. nu sunt ei singurii nazdravani, iar parintii nu sunt singurii chinuiti :p

    nice anyway 😉

  2. Cora Condrea on said:

    @ Hany,
    A uitat, cumva, taticul lor, baiat si el, ce-i drept 🙂 de cele 10 oua disparute, gasite („periodic”) prin cateva oale, de parafa lu’ taica-meu ascunsa in soba, de canistra de motorina umpluta cu nisip, de „fuga” la rau sa adape caii, de „descompletarea” tastaturii unui laptop nou-nout, de cheful de joaca noaptea, la ora 3, si cate si mai cate care nu pot fi povestite aici :)), care, te rog, NE CALIFICA in „parinti chinuiti de top” :=)
    @ Adi,
    Incerc din rasputeri sa ma conving ca n-ati urcat cu ATV-ul, dealul acela…ABRUPT!!!! Am vreo sansa sa sper ca Domnul-mi asculta rugaciunile??? :=)

  3. ambasadorul on said:

    @Cora,

    și dacă am încerca noi băieții să-ți explicăm, nu ai înțelege 🙂
    Așa că nici nu încercăm să te convingem 🙂
    Doar .. roagă-te intens, Domnul te ascultă!

    cu mult drag, cei trei băieți 🙂

  4. @ Cora
    mda.. cu-adevarat chinuiti… cred ca in locul vostru as face spume.. :)) dar, ce-i drept, nu sunt inca mama :p probabil ca parintii primesc doza tripla de rabdare si ingaduinta. si probabil ca ei ajung mai repede la rabdarea sfintilor 🙂

  5. Noi am avut si scuplturi in perete. Atrebuitsa punem mobila in dreptul prizelor, nu pentru ca ar fi bagat ceva in ele ci pentru ca le scoteau cu totul. Bradul de craciun trebuia supravegheat deoarece era tare tentant de daramat. Cratitile deveneau pentru o clipa de neatentie tobe, iar vecina de jos nu isi explica cum baietii mei nuu merg ci alearga. Dar trotinetele si patinele cu rotile pe care si le puneau in picioare dupa care intrau in casa ca au uitat nu stiu ce sa isi ea erau un motiv de durere de cap de fiecare data. Baietii sunt nasdravani si in dorinta lor de a sti si afla demonteaza si strica mult. Necajita dupa cateva astfel de boroboate si confesandu-ma unei matusi mi-a spus ca asta ii ajuta sa devina mai isteti.
    Am crezut ca daca sunt mari nu mai desfac lucruri . As si acum e la fel numai ca acum le si pun la loc cum trebuie. Calculatorul a fost facut de mai multe ori praf si refacut. In timp ce eu m-am necajit , recunosc ca ulterior am constatat ca l-au facut sa functioneze mai bine.
    Zilele trecute m-am apucat sa spal sitele de la hota. Cand m-am intors sa le iau de pe masa erau desfacute. Primul impuls a fost sa il cert ca le-a desfacut dar era un lucru bun in interior mai erau doua site ce nu ar fi putut fi curatate nedesfacute. Asa ca baieti
    asa sunt curiosi si inventivi si asta cere si sacrificii materiale spre disperarea parintilor…

  6. ambasadorul on said:

    mulțumesc de avertizare sora Carmen 🙂

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

