Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Momente jenante ( hazlii ? ) în pastorală.


Scriu pentru că am fost ispirat de citirea postării lui Thom Rainer ( președinte la Lifeway Christian Resources ).

În orice slujbă ne-am găsi, cred că avem „la activ” greșeli care ne-au făcut să „intrăm în pământ” de rușine.

După o vreme, cred că putem să râdem de ele.

Thom Rainer ne povestește un moment hazliu din lucrarea lui. La una din primele lui înmormântări, cei de la capela mortuară l-au informat că obiceiul locului este ca pastorul să pupe mortul pe obraz.

La sfârșitul predicii, pastorul Thom s-a conformat cu inima strânsă. A șocat familia îndoliată și aproape i-a omorât din cauza râsului pe angajații de la servicii funebre.

Am oficiat un botez. M-am grăbit să ies din baptister pentru a se continua serviciul divin. Am intrat în camera – vestiar și … surpriză! Schimburile mele dispăruseră. Am crezut că le-am uitat în mașină. Am chemat disperat un frate și l-am rugat să meargă și să vadă dacă în portbagaj este vreo plasă. Nu știam că după plecarea mea la biserică, soția a pus în portbagaj o altă plasă. Fratele mi-a adus-o bucuros. Și eu eram foarte bucuros. Dar când am deschis-o …. surpriză! Plasa era plină de ghirlande de împodobit bradul 🙂

Până la urmă am găsit plasa dar …  doar la terminarea serviciului divin.

Voi prin ce momente jenante ați trecut?  Sau poate ați fost martori la momente care și acum vă fac să zâmbiți.

Să le auzim 🙂



Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

