Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Am stat de vorbă și cu ele


Într-o zi m-am dus în biserică și m-am așezat la amvon. M-am uitat în sală. Eram doar eu și …  ele. Era cea mai bună ocazie să stau de vorbă și cu ele. Era prima dată când aveam ocazia aceasta. Le-am mulțumit și le-am lăudat că întotdeauna când avem un program la biserică, ele sunt acolo prezente. Nu contează dacă plouă afară, ninge sau caniculă, pentru ele nu-i niciodată prea frig sau prea cald. Pe ele nu le interesează cine predică sau cântă în alte biserici. Ele sunt prezente de fiecare dată la biserică. Nu pleacă niciodată din biserică la alte evenimente. Nu sunt interesate nici de alte întâlniri de tineret sau nu știu ce concerte prin alte zone. Mă pot întotdeauna baza pe prezența lor la biserică. Ele nu pierd niciodată prilejul de a asculta predicarea Cuvântului lui Dumnezeu. Am avut evanghelizare săptămâna trecută iar ele au fost în fiecare seară prezente. Ele întotdeauna sunt de partea adevărului și a dreptății.  Niciodată nu tulbură liniștea în adunare cu venirea lor târzie. Ele sunt mereu la timp. Ele nu-și întorc capul înapoi când vine cineva mai târziu. Nu le interesează ce se vorbește în jurul lor și nici nu stau de povești în holul bisericii. Ele niciodată nu adorm în timpul predicii și nici nu se ocupă cu criticarea predicatorului. Ele nu se ceartă între ele. Vreau să le dau drept exemple pentru statornicie și consecvență.

Am toată încrederea în ele și totuși am și ceva de reproșat.

Dar reproșurile data viitoare.

Cu cine credeți că am stat de vorbă în biserică?

Single Post Navigation

2 thoughts on “Am stat de vorbă și cu ele

  1. sa fie bancile…?

  2. Adavidoaei Cristian on said:

    Credincioasele noastre „bănci” din biserică?

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

