Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Pizzeria „Hara” ( Bucuriei )


Dacă este să aleg să mănânc undeva în Hațeg, se cheamă: „Rustic”. Mâncarea este bună iar bucătarul îmi este tare drag. Dani este fratele meu de credință și un bun prieten.  Întotdeauna mă duc cu multă încredere „la Rustic” acolo unde Dani face adevărate minuni în bucătărie.

De câteva zile s-a deschis în Hațeg o nouă pizzerie creștină. Se numește „Hara”. E adevărat că atunci când ai poftă să mănânci o pizza, ești tare bucuros dacă o „nimerești” și tare dezamăgit dacă nu! Numele locului este promițător.

În seara aceasta am avut parte de o invitație specială. Patronii pizzerie (fr. Scorobete senior & Scorobete junior ) ne-au invitat la o pizza pe toți tinerii bisericii noastre care vor veni la tineret. Așa că, cei care am fost prezenți la tineret ne-am urcat în mașini după programul de la biserică și ne-am dus la „hara”.

Am găsit un local curat, primitor și intim. Bineînțeles că am vizitat și grupurile sanitare. Este un indiciu important. Am vizitat și separeul de 10 locuri unde am remarcat pictura de pe perete de mare efect.
Gazdele ne-au primit bine și le mulțumim.

Locul este gândit în special pentru tineri, ținând cont de jocurile wifi disponibile pentru clienți și wireless-ul care bântuie locul. Ele prind bine în așteptarea pizzei din cuptor. Dar cred că și o familie cu copii pot să se bucure de un timp bun, pentru că nu au nici o șansă să fie intoxicați de manele și fum de țigări. Patronii preferă să-i piardă de clienții doritori de o cafă cu fum de țigară și să-i câștige pe non-fumători. Bravo lor! Le doresc curaj și perseverență pe drumul acesta. Au nevoie!

A venit și pizza. Am comandat pizza casei: „hara”.
Eu am mâncat-o pe toată. Asta pentru că era bună și îmi era și tare foame. A … și a fost și gratuită. O pizza gratuită este întotdeauna bună, nu? 🙂

Prima impresie a fost una plăcută. Sper să mai am ocazia să merg la „Hara” și cred că patronii vor încerca să facă „bucuria” clienților să devină din ce în ce mai bună și mai mare: la fel ca și pizza pe care o vor servi!

Ce înseamnă pentru voi o experiență plăcută într-o pizzerie creștină?

Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

