Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Ce programe folosiți pentru Mac?


Ultimul computer pe care am lucrat a fost un HP. Am fost mulțumit de el până când a început să dea semne de boală. Apoi, dintr-o dată a intrat în comă. Am scris despre aceasta aici. După multe încercări de resuscitare, bani cheltuiți, nervi tociți și lacrimi de disperare, Dumnezeu s-a îndurat și mi-a îngăduit să lucrez pe un MacBook Pro. Tranziția de la PC la Mac a fost una foarte ușoară pentru că Mac-ul este foarte friendly-user.

MacBook Pro este excelent pentru a scrie și a edita. Și la capitolul poze și înregistrăiri video este profesional. Încă nu mă pricep să-l folosesc la maxim dar pentru ceea ce fac eu este excelent.

Programele obligatorii pe care le folosesc sunt:

1. Safari – browser de căutare pe internet.

2. Mail – programul instalat deja în Mac pentru corespondența electronică. Super.

3. Evernote – mă ajută să nu uit nimic.

4. iPhoto – pentru stocarea și editarea fotografiilor. Excelent.

Care sunt programele sau softurile pe care le considerați obligatorii pentru un mac?

Single Post Navigation

2 thoughts on “Ce programe folosiți pentru Mac?

  1. Eu il folosesc de 5-6 ani si consimt intrutotul la ceea ce ai scris in ceea ce priveste uurunta in utilizare. Eu folosesc Google Chrome in loc de Safari, VLC, Libronix, Accordance, Kindle, Little Snitch, Skype, etc.

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

