Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Unde să mă formez pentru o meserie?


Este doar una din multe întrebări cu care se confruntă tinerii noștri. Și eu m-am confruntat cu fel de fel de dileme. Am vrut să mă fac pădurar, apoi veterinar. M-am gândit că inginer electronist ar fi mai bine. În final, am ajuns la Seminar. Dacă Dumnezeu nu m-ar fi chemat, nu știu unde aș fi fost acum.

Ce mult aș fi dorit să pot avea ocazia pe care o au astăzi tinerii noștri. Să se pregătească pentru meseriile lor în școli, licee și universități creștine.

Iată o ocazie superbă pentru a înțelege mai bine voia lui Dumnezeu pentru viitor. Universitatea Emanuel Oradea vine în întâmpinarea tinerilor care se gândesc serios la cariera lor dar și slujirea lor.

Programul acestui training îl puteți vedea aici.

Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

