Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

La mulți ani, mamă!


Astăzi este ziua mamei mele. Împlinește 58 de ani. Pentru mine însă a rămas tot tânără și frumoasă.

Atunci când aveam cel mai mult nevoie de ea, mama a renunța la serviciu și a stat lângă mine. Atunci când creșele erau la modă, mama m-a ținut acasă să fie ea sigură că sunt schimbat, îngrijit și mâncat la timp. Nu a fost ușor. Tata a trebuit să lucreze în două locuri pentru ca să putem rezista.

Îmi amintesc că prin pereții subțiri ai blocului de cartier unde locuiam o auzeam pe mama cum se ruga pentru noi și viitorul nostru. Cred că Domnul a ascultat-o!

Și-a dorit să-i fiu și eu aproape când voi fi mare. Dar când Domnului m-a chemat în slujire a știut că EL are un alt plan pentru mine. Și nu s-a opus. M-a încredințat în mâna Domnului și mi-a dat binecuvântarea să-mi urmez Stăpânul. Ce har!

Mă rog ca Domnul să o țină în brațele Lui atotputernice. Mă rog să-i de o bătrânețe fericită și plină de împliniri. Mă rog să avem harul să-l slujim pe Domnul nostru până la capăt!

La mulți ani, mamă, alături de noi și de Domnul!

Single Post Navigation

10 thoughts on “La mulți ani, mamă!

  1. Vasile Bel on said:

    La multi ani si din partea noastra.

  2. ambasadorul on said:

    Mulțumim frate Vasile.

  3. Multi ani imbelsugati cu Domnul, bucurii ceresti si mangaiere de la cei dragi.
    Domnul sa-i binecuvinteze viata si de azi incolo si sa-i daruiasca ce stie El ca este mai bun pentru ea.
    sora Elisa

  4. ambasadorul on said:

    Sora Elisa,

    mulțumesc mult de tot.
    Mult har vă doresc în tot ce faceți!

  5. Cora Condrea on said:

    Si eu Ii multumesc Domnului ca mi-a daruit nu doar un sot credincios ci si o soacra (si-un socru bineinteles) credincioasa! Va multumesc si eu Ia pentru tot ce-ati investit in Adi, la timpul potrivit, ptr credinta care-ati sadit-o in viata lui impreuna cu tata Gurita prin exemplul d-voastra. Nimic n-a fost in zadar si cu siguranta ca doar in Vesnicie veti „secera” toata rasplata, insa vreau sa stiti ca si eu, ca si nora, sunt constienta de meritele d-voastra si va sunt recunoscatoare ptr baiatul pe care l-ati crescut ca sa fie un sot minunat, un tata devotat si-un un slujitor credincios.
    Multumesc la fel de mult si ptr ca am gasit in d-voastra o mama soacra credincioasa, iubitoare, slujitoare, intelegatoare, rugativa, ceea ce ma provoaca sa va urmez exemplul daca Dumnezeu ma va binecuvanta si pe mine cu nurori.
    Nu in ultimul rand, va multumesc ca am in d-voastra si-o prietena cu care pot impartasi si bune si rele, pot glumi, pot gresi… pot fii eu insami. E-un har si asta!! :))
    Deci, Ia, sa mai adauge Domnul multi ani la viata d-voastra, ma rog, pana ce voi fi apucat sa invat tot ce-aveam de invatat.
    Va imbratisez cu dragoste!!!

  6. Gabi si Florin on said:

    Este un har sa lasi in inima si in amintirile copiilor, un model de mama crestina!
    Este vrednic de urmat, si dorim ca Duhul Sfant sa atinga inima fiecarei mame care citeste marturia aceasta!
    Iar mamei dvs ii dorim, prin acelasi har primit, sa lase in continuare o mireasma de la Domnul si spre El.

  7. ambasadorul on said:

    Frate Florin și sora Gabi,

    vă mulțumesc pentru cuvintele frumoase. Sunt sigur că mama este încurajată.
    Vă așteptăm la Hațeg.

    Mult har!

  8. Fara laude, care pot aduce „mindria”. 🙂
    slava sa fie a Domnului,
    ma bucur ca mai avem asa slujitori profunzi si semeriti.
    Domnul sa o rasplateasca cu binecuvinatari ceresti , cu bucurii alaturi de toti cei dragi.

  9. ambasadorul on said:

    Mulțumesc tare mult.
    Așa să dea Domnul!

  10. What a wonderful tribute to your mom, Adi and such a awesome photo of her as well! What a beautiful and treasured memory you have of your mom praying for you and your sister, as you were growing up. She must be a remarkable woman of God! I hope she had a blessed birthday!

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

