Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Pastorul David Wilkerson a murit


David Wilkerson a murit ieri într-un accident de mașină. Avea 79 de ani. A fost fondatorul bisericii Times Square Church din New York. A ajuns în New York în anul 1958 pentru a sluji printre cei prinși de patima drogurilor și a luptelor de stradă. Printre cărțile scrise se numără și Crucea și Pumnalul. Puteți urmări pe Youtube câteva fragmente din filmul care poartă numele cărții scrise de pastorul David Wilkerson.

Single Post Navigation

9 thoughts on “Pastorul David Wilkerson a murit

  1. cornelia on said:

    Numai Cand Prezenta Lui Dumnezeu Este Peste Noi
    Putem Privi, Vedea, Si Intelege Gloria Sa.
    ________________________________________
    Cand Israel a fost in pustie, Dumnezeu si-a manifestat Prezenta printr-un nor pentru ei. Acest nor era o manifestare fizica a promisiunii Lui Dumnezeu de a fi cu poporul Lui. Se cobora zi si noapte si acoperea cortul. Si actiona ca si un ghid pentru fiecare . Cand norul se misca, ei se miscau, si cand el se oprea, ei stateau. Isi puneau increderea in acel nor vizibil al Prezentei Lui Dumnezeu.
    Azi, tot acelasi nor al Prezentei Sale vine peste tine in camaruta ta de rugaciune. Te asteapta in fiecare zi ca sa te inchida in pacea Sa. Te va conduce, te va imputernici si iti va da pace. Iti va da calauzire detaliata pentru casa ta, serviciul tau si relatiile tale cu oamenii.
    Camaruta ta poate fi oriunde – in dus, pe autobuz cand mergi la serviciu, in timp ce lucrezi. Poti sa lasi totul afara si sa spui, „Doamne, am o jumatate de ora chiar acum. Te iubesc Isuse, si ma inchin Tie. Acesta este timpul meu numai cu Tine!”
    Este un lucru minunat sa fi inchis cu Dumnezeu, dezvoltand o viata consistenta de rugaciune. Dumnezeu promite ca in timp ce devii un slujitor care cauta si se roaga, Prezenta Lui se va arata in viata ta-inchizand si deschizand usi si facand lucrarea Lui Divina in jurul tau. Totusi ceva mai mare dacat aceasta se va intampla: Prezenta Lui Dumnezeu te va conduce intr-o revelatie a Slavei Sale!
    Este o diferenta intre Prezenta Lui Dumnezeu si Gloria Sa. Mai multi crestini cunosc Prezenta Lui -lucrarea Lui mareata in vietile lor-dar putini cunosc Gloria Sa. In Exodul, ni se da o mica imagine din aceasta diferenta: „Atunci un nor a acoperit cortul intalnirii si Slava Domnului a acoperit (umplut) cortul (Exod 40:34).
    Apostolul Pavel scrie ca corpurile tuturor credinciosilor sunt corturi ale Lui Dumnezeu: „Nu stiti ca voi sunteti Templul Lui Dumnezeu si ca Duhul Lui Dumnezeu locuieste in voi?” (1 Corinteni 3:16). Ca si Isrealitii care traiau sub norul Prezentei Lui Dumnezeu, noi suntem constant sub acoperamantul harului Lui Dumnezeu. Dar care este diferenta dintre a vedea Prezenta lui Dumnezeu si a vedea Gloria Sa?
    ________________________________________
    Domnul A Dat Lui Moise O
    Revelatie Despre Gloria Sa.
    ________________________________________
    Moise L-a cautat pe Dumnezeu pentru o continua manifestare a Prezentei Sale: „…Ca sa Te cunosc” (Exod 33:13-14). Si Dumnezeu i-a raspuns, „…Prezenta Mea va merge cu tine, si iti voi da odihna” (versetul 14).
    Pentru majoritatea credinciosilor cererea lui Moise ar fi destul. Toti vrem Prezenta Lui Dumnezeu -sa ne conduca, sa ne directioneze, sa ne dea putere, sa ne binecuvanteze. Intr-adevar, ce mai mult si-ar dori un credincios? Dar avand asigurarea Prezentei Lui Dumnezeu nu a fost de ajuns Lui Moise. El a stiut ca este mai mult. Si el a strigat, „…Te rog, arata-mi Slava Ta” (versetul 18).
    Dumnezeu a aratat lui Moise Slava Sa. Dar nu i-a aparut intr-un ceva nor luminos sau intr-un nor demonic cu cutremur de pamant sau intr-o demonstratie de putere care cutremura pamantul. Nu, Dumnezeu si-a exprimat Gloria intr- o simpla revelatie a Naturii Sale: „Domnul a trecut pe dinaintea lui, si a strigat: „Domnul, Dumnezeu este un Dumnezeu plin de indurare si milostiv, incet la manie, plin de bunatate si credinciosie, care isi tine dragostea pana in mii de neamuri de oameni, iarta faradelegea, razvratirea si pacatul…” (34:6-7). Gloria Lui D-zeu a fost o revelatie a bunatatii Sale.
    Am auzit multi crestini spunand, „O, cum Gloria Lui Dumnezeu s-a coborat peste biserica noastra aseara! A fost o asa incredibila lauda, si oamenii erau cazuti in Duhul.” Dar aceasta nu este o dovada manifestarii Slavei Lui Dumnezeu. Nu are nimic de a face cu Dumnezeu peste simturile umane. Nu include o revelatie a cine este El!
    Unii s-ar putea sa zica, „Dar ce spui despre experienta apostolilor pe Muntele Transfigurarii? Nu a fost manifestarea Gloriei Lui Dumnezeu? A fost o lumina puternica si miraculoasa aparenta a lui Moise si Ilie.”
    Dar Slava Lui Dumnezeu nu a fost in Moise sau Ilie sau in spectaculoasa lumina. Ci, Gloria Lui a fost in Isus: „..Fata Lui a stralucit ca soarele, hainele I s-au facut albe ca lumina…si din nor s-a auzit un glas care zicea, Acesta este Fiul Meu Preaiubit, in care Imi gasesc Placerea Mea: de El sa ascultati!” (Matei 17:2-6).
    Dumnezeu spunea, „Aici este Slava Mea personificata-in Christos!” Intr-adevar, Isus este plinatatea a tot ce Dumnezeu spunea ca El este lui Moise-plin de har, milostiv, indelung rabdator, plin de dragoste si adevar, avand mila pana la cel de al miilea neam, iarta faradelegea si pacatul. Si acum Domnul spunea, Aici este o imagine „vie a Slavei Mele. Este totul intrupat in Fiul Meu!”
    Am auzit unii crestini spunand, „Daca Domnul mi-ar da doar o viziune a groazei care este in iad, niciodata nu L-as parasi. As trai pentru Isus in fiecare zi!” Nu – acea viziune niciodata nu va tine pe nimeni. Numai o viziune a cine este Isus-a Gloriei Sale, har si mila-ne va pastra sfinti. Cunosc un om care a fost aproape de moarte si a experimentat tocmai niste viziuni ale iadului de acest fel. Dupa aceea a jurat ca isi va dedica viata Lui Christos. Dar in cateva saptamani acea viziune a murit si s-a intors inapoi la caile lui pacatoase.
    Dumnezeu vrea sa ne deschidem ochii catre”…bogatia slavei mostenirii Lui in sfinti…” (Efeseni 1:18). El spune, „Toata gloria pe care i-am descoperit-o lui Moise este intrupata in Fiul Meu. Si acum vi L-am dat voua ca mostenire. Ai dreptul sa Il cunosti intoata Slava Sa!” „In El locuieste trupeste toata plinatatea Dumnezeirii” (Coloseni 2:9).
    De ce a cautat Moise asa de disperat o viziune Slavei Lui Dumnezeu? Cred ca motivul este gasit in acest verset: „Acolo Ma voi intalni cu copiii lui Israel, si locul acela va fi sfintit de Slava Mea” (Exod 29:43). Cuvantul „sfintit” aici inseamna „facut curat.” In alte cuvinte Dumnezeu spunea: „Moise, in timp ce tu si poporul va inchinati Mie, va voi intalni si va voi da Prezenta Mea. Si cand Imi voi descoperi Slava Mea voua, va va curati!”
    Acesta este unul dintre cele mai puternice versete in toata Scriptura. Ofera speranta pentru toti aceia care se lupta ca un pacat ascuns (insistent) si doreste sa fie liber si curat. Dumnzeu spune, „Templul tau va fi facut curat de o revelatie a Slavei Mele. Si acea revelatie este la dispozitia ta chiar acum-in Fiul Meu, Isus Hristos!”
    Unde putem gasi aceasta revelatie a Lui Christos? O gasim numai daca venim la Scripturi! Pavel ne spune ca in timp ce lasam Cuvantul Lui Dumnezeu sa ne reflecteze o revelatie crescanda a Lui Christos, vom fi schimbati din slava in slava: „Noi toti privim cu fata descoperita ca intr-o oglinda Slava Domnului, si suntem schimbati in acelasi chip al Lui, din slava in slava, prin Duhul Domnului” (2 Corinteni 3:18).
    Aceasta revelatie a Gloriei Lui Dumnezeu ne va pregati sa pastram putere pentru vietile noastre: „…peste toata slava va fi un adapost” (Isaia 4:5). In alte cuvinte, Slava Lui Dumnezeu ne va pastra curati in cea mai rea ora a noastra. Satan poate sa ne minta, „Esti invins! Esti un inselator, un mincinos, un adulter.” Dar noi putem raspunde, „Nu, diavole. Am un Mare Preot-si sunt schimbat de o viziune a Slavei Sale!
    Cand Dumnezeu a descoperit toate aceste lucruri despre Natura Sa lui Moise, de asemenea i-a dat o revelatie deplina ca „…nu socoteste pe cel vinovat drept nevinovat…” (Exod 34:7). Azaria a proorocit lui Asa in cea mai prospera ora, „Daca vei dispretui Slava Lui Dumnezeu-daca iti scuzi pacatul si neglijezi pe Domnul-El nu te va curati!” „…Domnul este cu voi cand sunteti cu El; si daca Il veti cauta Se va lasa gasit de voi; dar daca Il veti parasi, si El va va parasi” (2 Cronici 15:20).
    Ceea ce Dumnezeu ne spune aici este simplu: „Fa-ti timp ca sa Il cunosti pe Fiul Meu! Cauta Cuvantul Meu si cauta-Ma in locul tau secret de rugaciune, in camaruta ta. Apoi, in timp ce locuiesti in Prezenta Mea, ochii tai vor incepe sa se deschida pentru Slava Mea. Este descoperita in Christos. El este deplina revelatie a Dragostei Mele, har, mila , bunatate.
    „In timp ce continui sa reflectezi asupra acestei revelatii, te va purifica si te va curati-pentru ca vei deveni tot mai mult ca Isus. In timp ce vezi cat de iubitor si milostiv este fata de tine, vei deveni mai iubitor si mai milostiv fata de altii. Si aceea va fi Slava Mea descoperita in tine” .
    Iubitule, opreste-te din a mai cauta un semn. Opreste-te din a astepta ceva forta sa zguduie cladirea bisericii tale, sau un predicator sa puna mainile peste tine si sa iti rezolve toate problemele. Cauta-L numai pe Domnul! Cuvantul Lui spune clar – ori te vei bucura de Prezenta Lui ori vei fi dispretuit: „Caci Domnul isi intinde privirile peste tot pamantul ca sa sprijineasca pe aceia a caror inima este intreaga a Lui…” (16:9). Cauta-L cu toata inima ta, si doreste Prezenta Lui in viata ta de fiecare zi. Atunci vei experimenta incredibila Slava a Lui Dumnezeu!

    De David Wilkerson
    December 7, 1998(fragment)

  2. Pingback: Topul postărilor în ultima lună | Ambasadorul

  3. Shalom,
    Fratele David Wilkerson a plecat Acasa la Domnul dar lucrarile sale au ramas ca niste mere de aur puse intr-un cosulet de argint.Acum el este in acel nor de martori credinciosi care ne incurajeaza pe Calea Adevarata trasata de Yeshua Ha Mashiah.
    Sufletul meu este trist dar Dumnezeu este Mangaietorul desavarsit care ne alina durerea despartirii temporare de frati.
    Maran At Atha!Yeshua este Domnul.

  4. ambasadorul on said:

    Dana,
    ceeace contează este credincioșia fiecăruia față de Stăpânul nostru.
    Să ne ajute Domnul.

    Mult har!

  5. De ce Domnul ia pe oamnei in acest fel?
    am citit Crucea si pumnalul de mult; ce daruire plina de dragoste,
    fata de oamenii cazuti !

  6. O,
    ce predica!!!
    credeam ca doar eu vad.
    De ce am ajuns asa?
    ce e cu rutina? cine e vinovat? numai eu? numai biserica unde merg?
    amindoua?
    Durere am destula si pling, dar e suficient? parca nu mai vad o luminita la orizont.
    „Ce va face Dumnezeu cu Biserica?”

  7. David Gonehome on said:

    In 1990 l-am insotit prin tara pe Gary Wilkerson, unul dintre fiii sai. Am amintiri placute cu el si cu cei din trupa. Am de asemenea unul dintre cele doua volume („The Cross and the Switchblade” si „Beyond the Cross and the Switchblade”) cu autograful lui. Gary a fost un credincios real si din cate am inteles (ca m-am interesat!) si tatal sau, David. Comentariile din media americana spun multe despre viata acestui om.

  8. ambasadorul on said:

    David,

    te invidiez.
    Mi-ar plăcea să povestim împreună despre astfel de oameni.
    Domnul cu tine.

  9. Anonim on said:

    A venit clipa cand tatal ceresc la chemat acasa la El.Domnul la inzestrat cu puterea Lui in predicile lui datorita relatie lui cu Dumnezeu .plin de Duhul Sfant.

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

