Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Răzbunarea nu-i pentru noi


Nu zice: „Îi voi întoarce eu răul!” Nădăjduiește în Domnul, și El te va ajuta – Proverbe 20:22

Ce facem când suntem nedreptățiți? Când ofensa este atât de dură și inima atât de zdrobită?

Este nevoie de multă disciplină duhovnicească și de multă putere din partea Domnului să nu cauți răzbunare. A lăsa răzbunarea în mâna Domnului este greu dar ne scutește de multe alte dureri de cap și inimă. Asta nu înseamnă să nu clarificăm anumite aspecte cu cel care ne-a lovit dar nu înseamnă să ne răzbunăm pentru răul făcut.

A pune lucrurile la punct și în ordine este corect și duhovnicesc.

A te răzbuna este greșit și firesc.

Iar inima noastră știe foarte bine care este diferența.

Single Post Navigation

5 thoughts on “Răzbunarea nu-i pentru noi

  1. Am un vecin care ma supara tare; cind m-am mutat aci, am facut in asa fel ca sa-l schimbam de la ascociatie, pt ca nu lucra cinstit; el imi poarta pica; asa ca se razbuna:’imi ia facturile si le pune intr-o cutie postala, unde vecinii respectivi nu au cheie;
    cind au deschis au gasit o multime de facturi, cu un an inainte;
    asteptam niste medicamente comadate din Bucuresti;
    mi-a disparut avizul; desi postareasa m-a anuntat ca l-a adus;
    aveam 300 roni de achitat ramburs…ma apucase o ciuda pe el…
    Atunci am zis: Doamne razbuna-te Tu pe el, ca eu nu vreau sa incep a-l uri;
    dupa asta, citeva zile bune , desi era cam rece , a stat in fata blocului sub masina sa o repare; eu stiam ca Domnul i-a dat de lucru. 🙂
    ca sa nu aiba vreme sa se ocupe de lucrurile mele facindu-mi sicanii.
    Nu stiu daca e gresit, dar de multe ori, cind cineva ma supara tare pe nedrept, zic la fel
    cerind Domnului sa se razbune cum stie El si imi trece urgent supararea, simt ca s-a transferat UNDEVA si ca deacolo va pleca corect, nu cum as face-o eu.

  2. MIHAI SARBU on said:

    Ady Si Cora,

    Intelegem ca treceti prin incercari de aceea dorim sa va sugeram si sa va inspiram la momente care aduc liniste si pace in mijlocul furtunii. Ne-ajutat pe noi cand am trecut pe aici si nadajduim ca va vor fi si voua de folos.

    Psalmul 56 este tare potrivit si o cantare care sa mangaie sufletul vostru :”Sa ai pace …” . Trimitem si dragostea noastra sincera pentru voi si slujirea voastra. Nu sunteti singuri: aveti un TATA in Cer si frati si prieteni pe pamant care sunt alaturi de voi.

  3. ambasadorul on said:

    Frate Mihai,

    vă mulțumim pentru mesajul de încurajare și pentru cântare. E atât de mângâietor să afli că nu ești singur în mijlocul furtunii. Domnul este de partea noastră.
    Multă pace vă dorim și noi!

  4. ambasadorul on said:

    Sora Elisa,

    este bine să-i lăsăm în plata Domnului și să ne rugăm pentru ei!

  5. Chiar daca aici trecem prin incercari, sa nu uitam ca incercarea credintei noastre, mai scumpa decit aurul, dureaza doar o clipa; fata de o vesnicie de slava.

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

