Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Ce să ne rugăm pentru dușmanii nostri?


Ați fost vreodată într-o situație când cineva a vrut să vă facă un rău? O bătaie? Un proces? Acuzații false? Cuvinte murdare? Jigniri?

Încă nu am avut „privilegiul” să fiu bătut pentru Evanghelie.

🙂 Nu, mulțumesc!  Nu doresc să aranjeze cineva asta 🙂

Cuvântul Domnului însă îmi promite ceva:

Oricare le-ar fi puterea, eu în Tine nădăjduiesc, căci Dumnezeu este scăparea mea. Dumnezeul meu, în bunătatea Lui, îmi iese înainte; Dumnezeu mă face s-mi văd împlinită dorința față de cei ce mă prigonesc. ( Ps.59:9-10 )

Dar, care ne este dorința față de cei ce ne prigonesc? Ce le dorim? Când ne rugăm pentru ei, ce-i cerem Dumnezeului atotputernic?

Iată ce sugerează John Piper în cartea Ce pretinde Isus de la lume:

  1. Dușmanul nostru să ajungă să sfințească Numele lui Dumnezeu, să-L prețuiască pe Dumnezeu mai presus de orice.
  2. Să vină sub autoritatea mântuitoare a domniei împărătești a lui Dumnezeu.
  3. Să-i placă să facă voia lui Dumnezeu așa cum o fac îngerii în ceruri, cu toată puterea lor, fără rezerve.
  4. Să-i dea Dumnezeu dușmanului nostru toate resursele fizice de mâncare, îmbrăcăminte, adăpost, educație, sănătate și transport, etc care îi sunt necesare pentru ca să împlinească chemarea lui Dumnezeu pentru viața lui.
  5. Să ne rugăm ca păcatele să-i fie iertate și el însuși să fie iertător.
  6. Să ne rugăm ca Dumnezeu să-l protejeze de ispite și de puterile distructive ale diavolului.
Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

