Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Se anunță musafiri în „ambasadă”


Unul din sfaturile pe care le-am primit de la cititorii acestui blog a fost să avem o mai mare varietate de subiecte. Aceasta este și dorința mea, cu toate că nu-mi doresc un blog de tip „salată” în care să aibe loc orice subiect. Probabil că vom rămâne într-o anumită sferă de subiecte dar abordate din perspective diferite.

Pentru a realiza aceasta m-am hotărât să accept „musafiri” în „ambasadă”. Aceștia vor scrie articole și vor avea prioritate la comentarii.

Subiectul postărilor trebuie să se încadreze în următoarele teme generale:

– teologie & teologie practică

– spiritualitate

– conducere și managementul bisericesc

– social media & internet

– mărturii practice ale umblării cu Domnul

– misiune

– homiletică

– consiliere

– recenzii

Câteva sugestii:

– postarea trebuie să se încadreze între 300 și 600 de cuvinte. Dacă articolul a mai fost publicat pe alte bloguri vă rog să specificați acest lucru.

– Voi corecta articolul dacă voi observa vreo greșeală de tipar sau de gramatică. Dacă voi face schimbări substanțiale vă voi trimite prin e-mail articolul cu schimbarea respectivă așteptând acordul d-voastră.

– Îmi voi rezerva dreptul de a face o introducere sau o concluzie la articolul scris de d-voastră. Mă voi asigura că nu se vor face confuzii între articolul d-voastră și concluziile mele.

– Faptul că cineva îmi trimite un articol pentru blog-ul „Ambasadorul” nu înseamnă că sunt și obligat să-l public. Singurele articole care vor fi publicate vor fi cele pe care conform discernământul meu am certitudinea că aduc edificare și valoare cititorilor blogului.

Dacă doriți să scrieți pe blogul „Ambasadorul” vă rog:

  • să-mi trimiteți un e-mail cu cererea d-voastră și cu articolul. O scurtă biografie este absolut necesară.
  • specificați blogul personal sau adresa de twitter & facebook.
  • confirmați că veți participa activ la comentariile lăsate la articol. Cititorii așteaptă aceast lucru.

Single Post Navigation

One thought on “Se anunță musafiri în „ambasadă”

  1. articilul hotarit musafiri

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

