Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Cu ce regrete voi muri?


Bronnie Ware, expert în tratamentul paliativ scrie despre cele mai des întâlnite regrete ale celor care se află aproape de moarte.

  1. Regret că nu mi-am trăit viața fiind sincer cu mine însumi. Am trăit așa cum alții au așteptat să trăiesc.
  2. Regret că am muncit așa de mult. ( toți pacienții bărbați au regretat asta )
  3. Regret că nu mi-am exprimat sentimentele. Mă gândesc la amărăciunea pe care o ținem în inimă de frica conflictului sau a imaginii de sine. Nu spunem adevărul de frică. Mă gândesc la părinții noștri care au prea rar cât de mult îi apreciem și îi iubim! La înmormântarea lor este prea târziu.
  4. Regret că nu am ținut legătura cu prietenii.
  5. Regret că nu mi-am permis să fiu mai fericit.
Interesante, așa-i? Articolul poate fi citit în întregime aici.
Cred că mulți dintre noi mai avem timp ( prin harul Domnului ) să evităm unele regrete. Probabil că este imposibil să ajungi la momentul morții fără nici un regret.
Ce credeți? 

Single Post Navigation

One thought on “Cu ce regrete voi muri?

  1. Anonim on said:

    eu nu regret nimic din viata asta pt ca este plina de ura si oameni fara suflet fara frica de dumnezeu ei nu cunosc cuvinul domnului sau macar sai multumeasca lui isus christos odata ca nea salvat de la viata rea si minia tatalui ceresc el sa sacrificat pt noi si eu cred ca deja sfrsitu lumi a venit uitativa i juru vostru ca tot ce dumnezeu a poscris in sfinta blibie a venit putin putin este adevaru si sfrsitu

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

