Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Nu uitați când plecați în concediu


Suntem în perioada vacanțelor. Săptămâna trecută ne-am întors și noi dintr-o mică vacanță pe care am avut-o în Hajduszoboszlo. Mulțumim Domnului pentru protecție și călăuzire. Îmi cer iertare că nu am reușit să mai postez nimic, cu toate că mi-aș fi dorit. 

Am fost surprins să aflu că în America, unii dintre angajați nu-și mai iau vacanță sau concediu. De frică! De frica că atunci când se întorc din vacanță patronul a angajat deja pe altcineva. Se pare că se practică tot mai mult. Așa că oamenii muncesc tot anul. 

Nu-i de mirare că ajung tot mai frustrați și obosiți de stresul zinic. Cred că este foarte biblic să ne luăm o vacanță după o perioadă de muncă și alergare.

Ce ar trebui să nu uite un pocăit atunci când pleacă în concediu? Sunt câteva principii pe care neapărat trebuie să le luăm cu noi în vacanță. Nu doar să le luăm, ci să le și aplicăm.

Iată doar două dintre ele:

  1. Ne luăm concediu de la muncă, dar nu și de la credință! Vacanța este perfectă pentru relaxarea și odihna trupului, dar este și un timp ideal pentru împrospătarea sufletului. Dacă ne petrecem tot timpul din distracție în distracție ne vom întoarce acasă mai obosiți și mai stresați. Permiteți-mi o mărturisire:  în cele patru zile pe care le-am petrecut în vacanță, am pierdut timpul devoțional cu Domnul. Prea multe activități cu copiii, prea mult timp pentru mine și prea puțin timp pentru a asta de vorbă cu Domnul meu. Regret acum lucrul acesta și mă rog pentru mai multă înțelepciune pe viitor. Acolo unde este posibil, să căutăm părtășia cu frații și surorile noastre. Este părtășia cu copiii Domnului o obligație sau o oportunitate pentru noi? Este un chin sau o plăcere?
  2. Când suntem în concediu, rămânem pocăiți și trăim ca atare! Nu suntem pocăiți doar când suntem la Hațeg. Rămânem pocăiți și când suntem la Mamaia sau Albena. Dumnezeul nostru nu este regional, așa că principiile Lui nu se schimbă indiferent de zona în care ne aflăm. Oriunde suntem, noi reprezentăm pe Regele nostru și Împărația Sa. Asta înseamnă și modestie, cumpătare și curăție în tot ce facem și suntem.
Vă doresc tuturor o vacanță binecuvântată și un concediu relaxant pentru suflet dar și pentru trup. Și nu uitați că ne așteaptă o altă vacanță…. mult mai plăcută și odihnitoare. Să ne străduim să ajungem în ea!
Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

