Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

În genunchi până vom ajunge la masă


George Younce mi-a adus amintiri din copilăria mea. Mama ieșea la balcon și mă striga la masă: „Adi, hai să mănânci!” Mi-am adus aminte și de momentele când o auzeam că se ruga în dormitorul ei pentru noi.

Iată două câtece care ne vorbesc despre masa pe care o pregătește Domnul pentru noi. Într-o zi ne va chema la masă.

Și apoi, când suntem pe genunchi suntem mai puternici și mai înalți decât ștejarii.

Single Post Navigation

2 thoughts on “În genunchi până vom ajunge la masă

  1. Anonim on said:

    Extrordinare aceste melodii.Pacat ca nu am stiut de acest mare cantaret crestin.Acum el este la Domnul despre care a cantat .Multumim Ambasadorule Nelu F Vinga

  2. Da, cred ca sunt cei mai grozavi in Muzica Gospel Si „The Cathedrals” si „The Gaither Vocal Band”. Si ca voce dar si in redare, traiesc intens ceea ce canta.

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

