Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

„E treaba mea …”


Martin Luther a exprimat atât de bine și atât de convingător care ne este treaba ca și predicatori în aceste vremuri:

Eu m-am născut să lupt cu demoni și cu vrăjbi.

E treaba mea să-nlătur piedici,

să tai spini,

s-astup mlaștini, și

să deschid și să croiesc drepte cărări.

Dar dacă e să greșesc cumva,

prefer să spun adevărul

cu prea mare duritate,

decât să jocul rolul ipocritului

și să ascund adevărul”.

Single Post Navigation

2 thoughts on “„E treaba mea …”

  1. cornelia on said:

    Din adevăr şi din iubire îmi fac şi patrie, şi crez,
    În viaţa mea mai sus ca ele nimic nu vreau să mai aşez.
    Pentru-adevăr îmi dau viaţa, pentru iubire moartea-mi dau,
    Nimic să nu-mi vreau fără ele, cu ele orişice să-mi vreau.

    Nici adevărul, nici iubirea nu pot cu nimeni să le-mpart,
    Cu ele-ntregi mă duc oriunde, de ele-n veci nu mă despart.
    Merg cu-adevărul şi iubirea la marginile lumii chiar,
    Dar fără ele, oricine-ar zice, nu pot şi nu pot, e-n zadar.

    Se rupe inima din mine când mi le văd în două stări,
    Decât cu dragostea-mpărţită, mai bine mort pe-a ei cărări.
    Decât cu adevăr făţarnic, mai bine mort cu cel frumos,
    Decât viaţa cu Satana, mai bine moartea cu Hristos.

    T. Dorz

  2. Daca blogul dvs se incadreaza in criterile blogosferei crestine http://blogosferacrestina.blogspot.com/ va rugam sa il inscrieti, spre folosul tuturor.

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

