Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Ce este foarte important?


Una din cele mai des întâlnite întrebări se referă la priorități.

Care ne sunt prioritățile în viață și slujire? În ce ordine sunt ele așezate?

Încer cu ajutorul Domnului să-mi păstrez următoarele priorități:

  1. Să fiu un pocăit adevărat. Oriunde mă aflu: acasă, la amvon sau la volan, prioritatea majoră este să fiu un martor al Domnului. Cea mai mare poruncă pe care mi-a lăsat-o Stăpânul este să-L iubesc cu tot ce am și sunt.
  2. Să fiu un soț credincios. Primul membru din biserică cu care mă întâlnesc este soția mea. Ea are nevoie de slujirea mea, de dragostea mea, de susținerea mea, de rugăciunea mea, de răbdarea mea. Relația mea cu ea este mult mai importantă decât reputația mea în fața altora.
  3. Să fiu un tată model. Nu-mi planific sacrificarea copiilor mei pe „altarul slujirii”. Copiii mei știu că păstorul pe care îl au în casă este mereu la dispoziția fraților și uneori planurile se strică. Dar, ei știu că mă voi întoarce și vom recupera împreună timpul.
  4. Să fiu un păstor bun. Ce înseamnă pentru mine un păstor bun? Am scris câteva gânduri aici. Este dureros să iei decizii care afectează viețile colaboratorilor dragi. Moise a plătit acest preț. Singurătatea zdrobitoare a neînțelegerii, a criticii, a contestării este un preț greu de plătit.
  5. Să fiu un ajutor. Dacă pot să ajut și pe alții, cu drag o fac spre slava Domnului.
Care vă sunt prioritățile? 
Single Post Navigation

2 thoughts on “Ce este foarte important?

  1. Ca sotie de pastor, ma rog ca Domnul sa-i ajute pe toti lucratorii sa-si verifice prioritatile din viata lor de soti, tati si de lucratori.
    Pastorii au mare nevoie de rugaciunile bisericii.
    In primul rind, noi sotiile TREBUIE sa-i scaldam pe sotii nostrii in rugaciune, sa-i incurajam, sa-i apreciem, sa-i ajutam in lucrare, sa-i respectam, sa nu-i facem de rusine, sa ne purtam cu respect si bunatate, sa le slujim ca Domnului.

    Doamne, ajuta-ne, AMIN

  2. M.P.

    Domnul să ne ajute.
    Mulțumesc mult pentru mesaj!

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

