Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Frățioru, încurajări și regrete.


Cristi Pană. Îl puteți cunoaște citindu-l pe Frățioru. Mi-a fost coleg la Seminar. Un băiat excepțional alături de care orice umbră de tristețe dispare. Este unul din puținii oamenii pe care-i cunosc să aibe darul divin al încurajării și îmbărbătării.

Am aflat că s-a despărțit pentru o vreme de tatăl său.

Iată mesajul ” frățiorului” de pe contul personal de FB:

Multumim mult dragilor pentru toate mesajele scrise cu atata duiosie! A fost o inmormantare la care cu siguranta s-ar fi bucurat si tata, daca era in viata! O zi insorita… mesaje frumoase… o celebrare a vietii unui lucrator incercat… o binecuvantare pentru toti! Ceilalti din afara familiei au marturisit ceea ce noi din interiorul ei am stiut-o dintotdeauna! Regretul nostru a fost ca poate aceste cuvinte frumoase ar fi trebuit sa fie spuse cat el inca era in viata. Modest cum era, nu cred ca s-ar fi mandrit, ci doar ar fi fost incurajat in lucrarea pe care o facea. Este un lucru pe care eu l-am invatat si pe care o sa-l practic fata de alti lucratori incercati!

Îi mulțumesc lui Cristi că a avut puterea și curajul să ne împărtășească lecția învățată în „valea plîngerii”.

Ne rugăm să nu avem prea multe regrete la final!

Single Post Navigation

2 thoughts on “Frățioru, încurajări și regrete.

  1. Fac parte din biserica in care a slujit fratele Pana (Senior). Nu l-am cunoscut, l-am vazut o singura data, acum doi ani, adus de fr. Cristi Pana. In cunosc insa – si il admir – pe ginerele dansului (un alt „Cristi”, cu care am onoarea de a fi impreuna-slujitor) care duce mai departe slujirea plina de credinciosie a fratelui Pana. In urma lui Moise, Dumnezeu va ridica intotdeauna un Iosua …

  2. Un emotionant articol despre fratele Gheorghita Pana, scris de un bun frate si prieten al meu la: http://www.towardsheaven.net/apps/blog/entries/show/10678036-minuta-unei-aniversari

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

