Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

M-am hotărât ce să fac cu profilul de facebook


Zilele trecute am cerut ajutor în legătură cu profilul meu de facebook.

Și am primit. Mulțumesc. Câteva sugestii au fost de apreciat.

Mi-a fost de ajutor comentariul lăsat de ascultareacredinței

Deocamdata e mai bine sa-l pastram. Si eu sunt de parere sa fie cat mai multi in lista de prieteni, fiindca oricum prietenii adevarati nu-i faci pe facebook. E doar o chestiune de marketing pentru cei care au gandit facilitatea… Dar avem ocazia sa folosim peretele pentru a promova valoarea, binele, bunul simt etc.

Așa că m-am gândit, m-am răsucit și m-am hotărât. Voi păstra profilul de facebook.
Dar cu câteva schimbări de abordare. Deci, problema nu-i la FB, ci în cerebelul meu.
  • Îmi voi clarifica ce înseamnă „friend”. Nu accept ca acest cuvânt să fie atât de diluat. Reacționez. Țin mult la familia și prietenii mei. Nu am mulți, dar sunt de mare preț. Poate veți spune că este doar o problemă de semantică. Conceptele sunt importante!
  • Vor rămâne în profilul meu de FB doar cei din familie și prietenii apropiați. Cei care nu fac parte din familie și prieteni vor fi șterși din profil. Sorry! Nu știu altă metodă, decât la fiecare să apăs „unfriend”. Este vreo altă cale?
  • Ce se întâmplă cu cunoștiințele, pastori pe care-i cunosc, membrii din biserică, elevi de la liceu, credincioși din zona în care locuiesc sau persoane pe care le-am întâlnit în călătoriile mele? Sunt peste 400.
  • Voi crea o pagină specială pentru ei. Cred că FB o numește „fan page”. Nu-mi place denumirea asta, dar … asta e! Acolo vor fi toți cei care vor să țină legătura cu mine și să stăm „conectați”. Voi încerca să răspund la mesaje dar nu va fi o prioritate. Pagina creată va rămîne totuși conectată la contul meu de twitter.
Deci, cam asta e!
Familia și prietenii rămân pe profil.
Cunoscuții și „fanii” 🙂 vor migra pe pagină.
Abia aștept să văd cum ne descurcăm! Am observat că pentru a-ți face un prieten pe FB e nevoie doar de un clik. Ca să „dezprietenești” este nevoie de trei clikuri. Hmm. Putea să fie invers.
Cât timp vă consumă profilul de FB? 
Single Post Navigation

5 thoughts on “M-am hotărât ce să fac cu profilul de facebook

  1.     Sper că nu v-ați trecut datele personale când ați creat contul de Facebook. Deși nu sunt primul care dă curs teoriilor conspiraționiste, tind să înclin către faptul că rețelele de socializare sunt precursoare limitării libertății umane.
        Gândiți-vă: lumea începe să aibă din ce în ce mai puține lucruri personale. Personalul a intrat în sfera publică și se dorește publicarea vieții personale prin orice formă mass-media.
        Contul de Twitter e mai sigur, din punctul ăsta de vedere, deși… nici aici nu aș băga mâna în foc. Oricum, dumneavoastră, eu sau alții nu am avea de ce să ne facem probleme, deoarece noi promovăm Cuvântul lui Dumnezeu și nu aspecte intime sau lucruri compromițătoare.

  2. Vestitorul,

    decizia de a-mi ajusta contul de FB ține de aranjarea priorităților și timpului investit în online.

    Și eu prefer twitterul decât FB.

  3. „Este vreo altă cale?” Da: categoria care se numeste ‘Close Friends’. sau pentru ceilalti se numeste ‘Acquaintances’. Simplu 🙂

  4. PENTRU URMĂTOARELE 14 ZILE, CONTUL MEU DE FACEBOOK ESTE DEZACTIVAT.

    MULT HAR!

  5. Pingback: De ce am părăsit FB pentru altceva « Ambasadorul

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

