Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Prăjitura mea preferată


Sunt unele lucruri, persoane sau experienţe pe care le punem în sertarul cu eticheta „cel mai” sau „cea mai”.

În funcţie de ele le comparăm pe celelalte.

Astăzi vreau să vă împărtăşesc care este CEA MAI….. bună prăjitură de cumpărat. Nu vorbesc de cheese cake-ul făcut de Cora. O bunătate. Şi nici de torturile Joffre făcute de mama Mariţa. Şi cu nici un chip de plăcinta cu dovleac şi un pic de scorţişoară făcută de mama. Vorbim de prăjituri de cumpărat. După părerea şi gustul meu.

Cremeşul? Îmi place, dar nu e… CEA MAI.
Doboşul? Acceptabil, dar nu e….CEA MAI.

Savarina? Prăjitura copilăriei mele ( costa 3 lei ), dar nu e…CEA MAI.

Diplomatul? Cu toată „diplomaţia” trebuie să spun: nu e CEA MAI.

Eclerul? Accept cu plăcere oricând un ecler, dar…. nu vă supăraţi, nu e …CEA MAI.

Gata, să terminăm cu listarea că facem diabet dacă mai continuăm aşa 🙂

CEA MAI bună prăjitură este…..BACLAVAUA.

Da. Baclavaua. Aia turcească. Made by turci. Original. Cine a mâncat ştie ce vorbesc.

Baclavaua de la Constanţa mea natală, pe care vecinii noştri turci o pregăteau. Uuuuunde e? Unde eşti Altaaane?

Altan a fost cel mai bun prieten turc din copilărie. Stătea la parter.

Acum ce mai pot face?

Mă mulţumesc cu ce găsesc pe la supermarketurile autohtone. Aşa doar de poftă!

Deci, astăzi avem BACLAVA. Mâine..vom vedea şi ..vom mânca (ca şi Eva) 🙂

baklava.jpg

Single Post Navigation

4 thoughts on “Prăjitura mea preferată

  1. Si mie imi plac baclavalele si sarailiile sunt delicoase……

  2. Va rog, incetati cu astfel de ispite, nu ma loviti in punctul sensibil, sunt deja supraponderal … 🙂

  3. Carmen,

    vă apreciez gusturile culinare!

  4. George,

    păi, numai așa ne exersăm înfrânarea poftelor 🙂

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

