Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Unde ajung copiii avortați?


Operaţia de întrerupere de sarcină a fetiţei de 11 ani s-a încheiat vineri. Familia de români se va întoarce în ţară săptămâna asta. Doctorii se vor spăla pe mâini iar noi vom ofta încă o dată şi ne vom întoarce la ale noastre.

Dar unde este copilaşul de 18 săptămâni care a fost avortat?

Era o fiinţă umană! Era un copil. Dar a fost ucis! Nu vreau acum să discutăm motivaţiile acestui act. Ele sunt pragmatice şi uneori extrem de delicate.

Dar totuşi, gestul oricât de logic şi pragmatic ar suna se numeşte: crimă!

Vă mai amintiţi de Samuel Armus? Avea 21 de săptămâni. Era încă în burtica mamei şi a fost depistat cu o boală numită spină bifidă. Avortul a fost prima opţiune a „specialiştilor”. Dar mama a refuzat. La operaţie, fotograful Michael Clancy a văzut cum mânuţa bebeluşului iese din uter şi apucă degetul doctorului care-l opera. După ce doctorul i-a dat degetul, mânuţa l-a strâns.

Cred că viaţa începe în momentul când cei 23 de cromozomi se întâlnesc cu ceilalţi 23 iar Dumnezeu pune duh de viaţă acolo. Se formează astfel o viaţă. O viaţă de om. O viaţă care începe acolo în pântecul mamei dar unde se termină? Şi cine decide sfârşitul acelei vieţi? Iată întrebări la care trebuie să răspundem!

Oare părinţii fetiţei de 11 ani au avut parte de vreo consiliere? Ce fel de consiliere au avut?

Dar acum decizia a fost luată! S-a scăpat de copil!

Şi ce mă sperie este cât de uşor s-a scăpat de el!

Am scăpat de copil, dar nu de consecinţe!

Eu cred că numele acelui micuţ este scris în Cartea Vieţii!

Oricine nu a fost găsit scris în Cartea Vieţii a fost aruncat în iazul de foc. Apocalipsa 20:15

Toţi care am venit la viaţă avem numele scris în acea carte. Dar numele rămâne acolo în funcţie de atitudinea faţă de Dumnezeu şi de salvarea oferită. Tot în Apocalipsa găsim următorul verset

Cel ce va birui va fi îmbrăcat astfel în haine albe. Nu-i voi şterge nicidecum numele din Cartea vieţii şi voi mărturisi numele lui înaintea Tatălui Meu şi înaintea îngerilor Lui. Apoc. 3:5

Micuţul nostru nu a apucat să facă, nici să decidă absolut nimic ca să poată să fie cumva şters de acolo!

Mă gândesc la Scriptura din 1 Sam.1:8-2:21 şi la Ieremia 1:5 care ne spune că Dumnezeu ne alege încă din pântec. Mă gândesc la Iacov 4:17 la Luca 18:15-17 la băieţelul lui David şi al lui Batşeba în 2 Samuel 12 şi cred că mă pot baza pe harul, bunătatea şi mila lui Dumnezeu şi să spun că am convingerea că aceşti micuţi sunt în cerul lui Dumnezeu.

Mă gândesc acum la ce urmează. Care este următoarea mutare a Nimicitorului?

Dacă am început să scăpăm tot mai uşor de copii noştri, ştiţi ce cred eu că urmează? „Avortul” bunicilor noştri? Şi argumente, nici o problemă, vom găsi cu grămada! 😦

Domne, fie mila Ta peste noi!

Single Post Navigation

One thought on “Unde ajung copiii avortați?

  1. Un articol foarte pertinent, multumesc. Ma gandesc sa il copiez. Poate candva va fi de folos vreunei fiinte ratacite sa o ajute sa nu ia o decizie nefasta…

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

