Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Cu ce începem anul acesta?


Iată că ne întâlnim din nou. Sper ca acest an să fie unul mai plin de pace, de sfințenie și de prosperitate spirituală.

Este o mare bucurie pentru mine să încep anul acesta în rugăciune cu biserica noastră. Am fost încântat și încurajat de decizia de a veni în fiecare seară la biserică să ne rugăm. În seara aceasta ne vom ruga pentru tineri, copiii și bătrânii bisericii.

Un alt lucru pe care mi-l doresc în anul acesta este să-mi găsesc plăcerea mai mult în Cuvântul Sfânt decât în alte surogate.

Apropo! Cum v-ați planificat citirea Bibliei anul acesta?

Dacă anul trecut am citit Biblia după planul lui M’Cheyne, anul acesta am făcut o schimbare. Voi continua să folosesc YouVersion și voi citi o parte din Vechiul Testament, o parte din Noul Testament și o alta din Psalmi sau Proverbe.

Iată cum arată planul de citire pentru o zi:

Voi cum citiți? 

Single Post Navigation

One thought on “Cu ce începem anul acesta?

  1. Voi posta versete și gânduri din citirea mea zilnică pe contul de twitter și google+
    Mult har și vouă!

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

