Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

De ce am părăsit FB pentru altceva


Am încercat să „negociez” o vreme cu Facebook-ul. Personal am falimentat. Am experimentat un mare eșec și în ciuda reorganizării lui nu am reușit să obțin ceea ce aveam în gând. S-a întâmplat însă exact ce nu mi-am dorit. Am rănit în mod gratuit persoane la care țin mult. Îmi cer iertare. Și recunosc că am învățat și din lecția aceasta. Profilul meu de facebook nu mai există.

Nu sunt împotriva socializării virtuale. Dar să o facem cu mai multă înțelepciune și în mod cumpătat și eficient.

Google+ este cu mult mai bun și mult, mult mai prietenos.

Ce apreciez mult la Google+?

  1. Nu există update-uri automatice. Adică, nu pot lega contul de Twitter, Facebook sau alte rețele în Google+. Asta înseamnă mai multă liniște, ordine. Mai puțină gălăgie de mahala. Mai puțin „spam”. Apreciez aceasta foarte mult. Profilul Google+ arată atât de curat și ordonat.
  2. Google+ te forțează de la început să te organizezi bine. Îmi plac „cercurile” pentru că Google+ înțelege că avem diferite categorii de „prieteni”. Ai posibilitatea să-ți creezi cercuri noi. Ce este și mai frumos este că poți alege specific cercul care să vizualizeze ceea ce postezi sau să fie public pentru toată lumea. Este super.
  3. Poți bloca „etichetarea” pozelor unor persoane fără să te dez-prietenești. Poți să te duci pe poză și să te ștergi din etichetă dar …. vei fi întrebat dacă dorești să blochezi acea persoană să te eticheteze din nou. Știe Google+ ce știe!
  4. Ești mereu anunțat de toate notificările prin gmail sau google.  Vezi ce persoane te-au adăugat la cercurile lor sau au comentat fără să intri de fapt pe Google+.

Nu mă mai găsiți pe FB, dar mă găsiți pe Google+.

 

Ce părere aveți de Google+? 

 

Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

