Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Bestia cu care ne luptăm dimineața


Când am deschis ochii azi dimineață, deasupra mea pufăia un dragon feroce și barbar. Nu am reușit să-mi deschid bine ochii că de spaimă i-am și închis înapoi. Am început, cu ochii închiși bine, să mă gândesc ce să fac cu această bestie care încerca să mă încolăcească. Cum să o răpun? Știam că momentul cel mai potrivit este înainte de ivirea zorilor. Când încă este întuneric este momentul oportun.

Am sărit din pat și într-un final am biruit-o. Dar bucuria a fost de scurtă vreme. A doua zi, bestia era acolo. Era în dormitorul meu gata să mă înșface.

Nu-i vis. Nu-i basm. E realitatea cu care ne confruntăm în fiecare dimineață.

Avem de luptat cu fiara letargiei. Ea are trei capete: pneuma ( spiritual ), soma ( trupesc ),  nous ( intelectual ). Dacă nu ucidem fiara înainte de micul dejun, are toate șansele să ne înhațe de-abinelea. Avem însă șanse mari de victorie împotriva letargiei dacă o răpunem înainte de a apuca să intrăm în activitățile zilei.

Cum răpunem bestia letargiei?

Înainte de ivirea zorilor:

1. Citim Biblia. Odată ce am început să citesc, puterea dragonului începe să scadă vizibil. Anul acesta eu citesc Biblia după programul CVV: Biblia într-un an de zile ( YouVersion ).

2. Exersăm fizic. Aici țintim spre al doilea cap al dragonului. Personal ratez de multe ori capul acestui dragon și asta se simte în activitatea zilnică. Letargia fizică afectează serios și celelate compartimente ale vieții noastre.

3. Ascultăm cărți. Se anihilează letargia intelectuală. Americanii au o vorbă: „leaders read, leaders lead”. Liderii citesc, liderii cârmuiesc. Personal nu am încă această disciplină, dar voi tatona această metodă de anihilare a letargiei intelectuale.

Articolul complet în engleză îl găsiți aici.

Cu ce arme îl ucideți voi dimineața pe dragonul letargiei? 

Single Post Navigation

4 thoughts on “Bestia cu care ne luptăm dimineața

  1. Ioan Alexandru T. on said:

    Cum ne luptam cu dragonul din noi ?

  2. Alexandru,

    nu înțeleg întrebarea ta. Îmi pare rău.
    Cum reușești să scapi de letargia de dimineață?

  3. Ioan Alexandru T. on said:

    Planific cu sotia lucrurile ce le avem de facut in ziua in curs si cred ca astfel eliminam letargia.

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

