Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

3 motive să nu protestăm


Un lucrul pe care îl apreciez la ofițerul român protestatar este refuzul de a vorbi de rău președintele. Lt. Alexandru Gheorghe a refuzat să-și denigreze comandatul. Pot să nu fiu de acord cu șeful dar să mă supun autorității lui.

Sunt momente și în viața bisericii când slujitorii lui Dumnezeu nu cad în grațiile celor pe care îi slujesc. Sunt decizii care nu sunt înțelese și nici ușor  de acceptat.

Avem un exemplu în Vechiul Testament când Maria și Aron au condus o campanie de denigrare împotriva slujitorului ales de Dumnezeu, Moise.

Lecția din Numeri 12 este foarte simplă. Dar și foarte importantă.

Să nu vorbești de rău slujitorii lui Dummnezeu.

Poate cineva ar crede că îmi construiesc o armură de apărare prin acest articol. Să nu uităm că fiecare avem autoritățile noastre. Nici eu nu trebuie să vorbesc de rău pe cei care-mi sunt conducători și mă slujesc cu credincioșie.

De ce să nu vorbim de rău pe slujitorii lui Dumnezeu?

  1. Dumnezeu ne aude. Ce vorbe am rosti despre părinți, păstori, șefi, președinți, dacă acele vorbe ar fi înregistrate și ascultate de ei? Dumnezeu ne înregistrează orice cuvânt. Și pentru fiecare cuvânt vom da socoteală. Offfff, și nu există tasta „delete”.
  2. Dumnezeu ne vorbește. Dumnezeu ne spune că El a așezat asupra noastră autorități de care trebuie să ascultăm. El nu a ținut cont de votul Mariei sau a lui Aron. Decizia Lui a fost clară: Moise este alesul MEU.
  3. Dumnezeu ne pedepsește. Maria s-a îmbolnăvit. Aron s-a sperat rău de tot. Maria este pedepsită. Scoasă afară din tabără și izolată 7 zile. Ne imaginăm rușinea Mariei dar și groaza poporului. Întotdeauna vorbirea de rău este pedepsită de Dumnezeu. Nu întotdeauna este sesizabilă pedeapsa. Dar să nu uităm că una din consecințele vorbirii de rău este afectarea și întârzierea programului lui Dumnezeu pentru viața noastră sau biserica noastră.
Ce răspunderi avem față de conducătorii noștri?
Completează  te rog propozițiile:
Eu trebuie …..
Eu nu trebuie ….

Single Post Navigation

2 thoughts on “3 motive să nu protestăm

  1. Marinica D, on said:

    Iata in sfirsit un articol in lumea blogurilor cu o asa recomandare.Cu siguranta face parte dintr-o alta lume!Daca spun:Felicitari!,cuvintul este mic,aria este restrinsa,insa valoarea,insemnatatea recomandarii facute,se intinde pina la cer! De 50 de ani de cind sunt crstin,din cit am citit si auzit de rau din lumea crestina,nu egaleaza cu ce s-a putut face in acest sens in perioada toamna 2010-toamna 2011,adica doar un an(inca mai sunt continuari,unii scafandri si gunoieri inca lucreaza de zor).Vorbiri de rau pina la jigniri incredibile intre :crestini contra crestini,crestini contra pastori,pastori contra crestini,pastori contra pastori,uau.Vorbiri de rau,discreditari,jigniri,aruncare cu noroi pacatos,revarsari de ura,de viclenie,dusmanie garnisita cu rautate.Chipurile sub motivatia:”sa se cunoasca adevarul!!! La ca v-a folosi???O,da,..la bucuria celui rau si la atragerii pedepsei lui Dumnezeu.O Doamne,opreste-ne pe toti sa o mai facem!Frate Adi,Dumnezeu este martorul bucuriei mele pentru acest articol.EL sa te rasplateasca!

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

