Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Versetul biblic favorit


Nu avem enorme probleme să ne hotărâm care este culoarea preferată. Sau care este mâncarea savurată cel mai mult. Sau locul care ne încântă cel mai tare.

Ne este tare greu însă atunci când este vorba de versetele din Biblie. Avem mai multe preferate.

Care vă este versetul favorit? 

Nu știu pe care să îl aleg dar mă opresc la unul care stă tare lipit de inima mea:

Psalmul 32:8

Eu – zice Domnul – te voi învăța și-ți voi arăta calea pe care trebuie s-o urmezi, te voi sfătui și voi avea privirea îndreptată asupra ta.

Acum este rândul tău. 

Single Post Navigation

6 thoughts on “Versetul biblic favorit

  1. Atunci mi S-a arătat Domnul din depărtare și mi-a zis: „Cu iubire veșnică te-am iubit și de aceea mi-am întins spre tine bunăvoința”. (Ieremia 31:3)

  2. Excelent verset.
    Mulțumim, Vestitorule.

  3. Psalmul 73: 28. Cat pentru mine, fericirea mea este sa ma apropii de Dumnezeu: pe Domnul Dumnezeu Il fac locul meu de adapost, ca sa povestesc toate lucrarile Tale.

    urmatorul este vs 25 din acelasi psalm

    25. Pe cine altul am eu in cer in afara de Tine? Si pe pamant nu-mi gasesc placerea in nimeni decat in Tine.

  4. Alexandru,

    mulțumesc că ne-ai reamintit aceste frumoase versete.
    Domnul cu tine.

  5. Caci, chiar daca smochinul nu va inflori, vita nu va da niciun rod, rodul maslinului va lipsi, si campiile nu vor da hrana, oile vor pieri din staule, si nu vor mai fi boi in grajduri, eu tot ma voi bucura in Domnul, ma voi bucura in Dumnezeul mantuirii mele!
    Domnul Dumnezeu este taria mea; El imi face picioarele ca ale cerbilor si ma face sa merg pe inaltimile mele. (Habacuc sau Avacum 3 vers 17-19)

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

