Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Cum arată iarna copilăriei noastre


Ieri am fost în misiune. Înăuntru focul trosnea în sobă. Cele două surori și un frate cântau. Fratele M. ne aștepta cu zâmbetul pe față lângă ușa de la intrare. Ceasul de pe perete se oprise la ora șapte. Am cânta, ne-am rugat. Au mai venit și alte persoane din sat. Am cântat din nou. Am citit din Scriptură și ne-am desfătat în Cuvânt. În astfel de momente îmi amintesc de vremea copilăriei. Când în bisericile de sat focul trosnea, cântările răsunau, rugăciunile erau însoțite de lacrimi, iar ceasul …. nu funcționa.

Dar ieri nu numai atmosfera din biserică mi-a amintit de copilărie. Ci și atmosfera de afară. Unul dintre frații cu care am mers, a rămas blocat l-a peisajul care se desfășura înaintea ochilor noștri. Expresia fratelui: „aceasta este iarna copilăriei mele”.

Am regretat că nu am aparat de fotografiat. Dar am găsit câteva imagini care se apropie de ceea ce am văzut ieri.

Ce amintiri v-au trezit imaginile? 

Single Post Navigation

3 thoughts on “Cum arată iarna copilăriei noastre

  1. O altă amintire: când intram în casa de la Tătărășeni de la sanie cu picioarele, mâinile și urechile înghețate în cuptor erau cozonaci și învârtită ( un fel de cozonac cu brânză dulce, stafide și jumări ).

  2. nelu fat on said:

    Imi amintesc de cateva zile petrecute prin 1984-1985 in loc Sangeorz Bai.A fost ultima iarna „adevarata” pa care mi-o amintesc .Exact ca in povestirile lui I. Creanga .Zapada ara f mare copii umblau (si oamenii mari) umblau in opinci ,era chiar vremea colindelor ;Nu voi uita niciodata .Multumesc Ambasadorule pt amintirile pe care mi le-ai provocat;Doresc binecuvantarea Domnului peste lucrarea de la Hateg si ori si unde Domnul va foloseste .Har si binecuvantare
    Nelu F. Vinga -Arad

  3. Frate Nelu,

    iată că ne-a mai dat Domnul zile de iarnă care seamănă cu cele ale copilăriei noastre. E minunat!
    Mulțumesc de încurajare și vă mai aștept pe aici.

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

