Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

4 cuvinte care mă fac să mă întorc cu nerăbdare acasă


Când plec din casă, mă simt ca un soldat care iese să dea piept cu provocările cotidiene. Fiecare zi este un fel de examen pe care-l dau în fața oamenilor, în fața colegilor, a fraților, a vecinilor sau străinilor cu care mă întâlnesc. Dar nu trebuie să uit că Învățătorul se uită atent și la mine și vrea să mă ajute ca la finalul zilei să primesc un FB ( foarte bine ). Cu plus.

Întotdeauna când mă pregătesc să ies din casă, unul din băieții mei aleargă spre mine și-mi spune aceleași dulci cuvinte care mă fac să îmi doresc atât de tare să mă întorc acasă.

Orice aș face în ziua aceea, îmi aduc aminte de cuvintele lui:

Să vii repede acasă.

Ce bine este să știi că cineva te dorește „repede” înapoi. Chiar dacă se face târziu, știu că trebuie să mă întorc „repede acasă”. Mă așteaptă familia.

Care sunt expresiile celor din familie care vă dau curaj ?

Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

