Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Multiplicare versus Adăugare – guest post


Cosmin coordonează ca și director național echipa de misionari și voluntari implicați cu Misiunea Alege Viața printre studenți. Aceasta înseamnă în jur de 37 misionari full time în 4 centre universitare mari, aici și peste hotare și mulți alți voluntari în centre studențești mai mici. L-am invitat să participe cu un articol pentru cititorii blogului „Ambasadorul”.

Cosmin va încerca să răspundă și comentariilor acestei postări. 

,,Odata un tata a oferit celor doi fii ai sai posibilitatea de a alege intre a primi un dolar pe saptamina, timp de 52 de saptamani sau a primi un cent in prima saptamana si suma dublata in fiecare din saptaminile urmatoare. Unul dintre fii a ales dolarul. Celalalt a spus:,,Tata, eu incerc centul. Sa vedem ce iese’’. Toti stim cine castiga: fiul care ia centul si-l dubleaza in fiecare saptamina. Castigul lui este uluitor. Pina la sfarsitul anului, fiul care a inceput cu un cent va avea destui bani ca sa poata achita datoriile Statelor Unite si sa-i mai ramina si lui din belsug.’’

Tu ce raspuns ai fi dat la aceasta propunere?

Adaugarea nu este acelasi lucru cu multiplicarea. Asa ne spune apostolul Pavel in 2 Tim 2:2:

Ce ai auzit de la mine in fata multor martori incredinteaza la oameni de incredere care sa fie in stare sa invete pe altii.

Este vorba de 4 generatii de credinciosi.

O analiza simpla arata ca suntem mult mai tentati ( si obisnuiti ) sa investim timpul, energia si resursele noastre in organizarea de evenimente mari, programe noi, conferinte dar mai putin sa selectam un crestin cu potential in care sistematic sa investim tot ceea ce Dumnezeu ne-a invatat .

Investitia focalizata intr-o persoana este mai grea, cere disponibilitate, renuntare, bani, efort. De aceea fiind calea mai ingusta este si putin aleasa. Este mai usor doar ,,sa fii parte din multime’’ si altii sa predice pentru tine.

Pe Bogdan l-am cunoscut acum 10 ani. Atunci era student la ASE. Timp de 1 an de zile am mers in caminele din Constructii si Agronomie pentru a vesti Evanghelia. Dintre toti aceia cu care am stat de vorba doar Bogdan a demonstrat ca este pamintul bun care face roada in rabdare. Am devenit prieteni, l-am invitat acasa, l-am introdus in familia mea, mi-a vazut casnicia, am fost acasa la el sa-i cunosc parintii, pe stadion la fotbal impreuna (sportul lui preferat) si l-am invitat sa fim ucenicii Domnului impreuna studiind Scriptura si mergind in evanghelizare.

Dupa absolvire Bogdan s-a angajat la banca unde a schimbat complet imaginea colegilor lui ( in bine bineinteles) despre cum este cu adevarat Dumnezeul lui. Apoi desi era gata sa fie promovat a simtit chemarea Domnului lui la misiune ,,full time’’ printre adolescenti in cadrul misiunii Purtatorii de Faclie.

A cerut timp dar a meritat.V-as dori sa-l cunosteti pe Bogdan , a-ti fi incurajati. Dar poate mergeti in taberele organizate de ei si il veti cunoaste!!!!!

Fiecare crestin este dator sa-si puna doua intrebari, spune Walter Henrichsen in cartea ,,Ucenicii se fac nu se nasc’’:

  1. Cine este Pavel al meu? Cine este cel de la care învaț, cel care ma ajută să fac și eu ucenici? și apoi:
  2. Unde este Timotei al meu? Unde este cel pe care eu, la rîndul meu, îl ajut să formeze ucenici?

Voi cum a-ti raspunde la aceaste întrebări?

Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

