Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Ce s-a întâmplat cu Ambasadorul?


În ultimele zile m-am tot gândit la voi. Și cred că v-ați întrebat ce s-a întâmplat cu Ambasadorul. 

În ultima vreme, Dumnezeu m-a trecut prin situații care m-au făcut să mă opresc din orice altceva și să mă agăț de brațul Lui cât pot mai bine. Nu a fost un timp ușor și nici scutit de lacrimi și durere. Dar l-am văzut pe Dumnezeu în acțiune într-un mod special și unic.

Abia aștept să vă împărtășesc în viitorul apropiat ce am învățat din toate aceste experiențe alături de Domnul meu și de credincioșii Lui.

Mă gândesc la colegii mei păstori și cred că ne așteaptă vremuri grele. Mă gândesc la copiii noștri și mă încearcă emoții cumplite. Mă gândesc la bisericile noastre și nu vreau să-mi imaginez cum vor arăta peste 10-15 ani. Mă gândesc că singura noastră datorie este să stăm și să fim în voia lui Dumnezeu. 

Dar, despre toate acestea …. un pic mai târziu. 

Single Post Navigation

5 thoughts on “Ce s-a întâmplat cu Ambasadorul?

  1. Martien Bosch on said:

    Hai Addy, I am glad That you start again with your blog. I wish you THE blessing from our Lord and Savior. Thanks for THE words you spoke last sunday and THE splendid services in Densus. Your brother and sister Martien and Tiny
    Dumnezeu sa te binecuvinteze!🙂

  2. Dragă AscultareaCredinței,
    Când a avut acest eveniment de excepție la Opera Națională din Cluj?
    Oricum mulțumesc foarte mult pentru link!

  3. Dragă AscultareaCredinței,
    Când a avut loc acest eveniment de excepție la Opera Națională din Cluj?
    Oricum îți mulțumesc foarte mult pentru acest link!

  4. Nu stiu. Eu am inregistrarea, cu drepturi de autor (deci, se poate cumpara). Cred ca exista si DVD.

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

