Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Vânturi potrivnice


Tocmai acum am primit vestea că unul din colegii mei de lucrare trece prin „vânturi potrivnice”. Îmi amintesc de călătoria apostolului Pavel. A fost una plină de primejdii și pericole. Dar, nu numai cu această ocazie au suflat peste el vânturi puternice, ci de multe ori. 

Mă gândesc că de multe ori a trebuit să lupte cu furtuni potrivnice din lăuntrul său. Când îi vedea pe alții bogați, cu lux, îndestulați, iar el adesea în lipsuri, firea veche se ridica ca și o furtună vijelioasă punându-i înainte starea materială grea. Dar prin harul lui Dumnezeu și puterea dată de El, reușea să înfrunte aceste vijelii lăuntrice și să spună: „toate le socotesc gunoi față de prețul nespus de mare al cunoașterii lui Cristos”.

Au suflat vânturi potrivnice asupra lui și din partea unor așa numiți frați credincioși, care l-au vorbit de rău, l-au învinuit pe nedrept și l-au criticat în multe chipuri, dar și aceste vânturiau fost înfruntate de încercatul luptător, Pavel.

Și în viața noastră suflă adesea vânturi potrivnice. În noi înșine firea veche dezlănțuie adesea vijelii cumplite. În familii suflă adesea furtuni. Din partea lumii suflă vânturi. Ce facem noi în astfel de împrejurări?

Credincioșii sunt o binecuvântare pentru lume. Dumnezeu a scăpat pe toți oamenii din corabie din pricina alesului Său. A făcut aceasta pentru a-Și slăvi Numele.

În călătoria lui Pavel, spre Roma, au ajuns cu corabia la un loc numit „limanuri bune”. Dar nu erau bune de iernat. Numele nu corespunde cu realitatea. De multe ori și noi, ajungem în împrejurări, așa numite bune și mirajul împrejurărilor îl ispitește să se oprească din călătorie. Să fim atenți! În lumea asta nu există un loc sau o stare unde să ne oprim sau să rămânem. Există un singur loc, un singur „liman bun”: Cerul.

Single Post Navigation

7 thoughts on “Vânturi potrivnice

  1. nelu fat on said:

    Ambasadorule .bine ai revenit; aproape ca imi pierdusem nadejdea .Am citit tot ce ai postat in ultimul timp si iti inteleg macar intr-o masura starile prin care treci .Da nnu e usor in „lucrare” dar e frumos si vei primi o mare rasplata in” ziua aceea”.Ma rog ca Domnul sa-ti dea putere prin Duhul Sfant si sa credem ca desi Domnul a pus o sarcina uriasa pe umerii slujitorilor Sai tot El e si cel care le da ajutorul de a-si indeplini misiunea .Domnul sa te binecuvinteze pe tine si familia ta

  2. Nelu,

    îmi cer iertare pentru pauzele de pe blog. Dar, mulțumesc pentru înțelegere. Cu ajutorul Domnului sper să putem împreună învăța din experiențele prin care trecem.

    Mult har vă doresc!

  3. carmen on said:

    Bine de retinut, mai ales ca din ce in ce mai des furtunile vin fara sea te anunte si e bine sa fi pregatit…

  4. Vinturi ca vinturi, dar sa ne fereasca Domnul de „aisberguri”!

  5. Carmen,

    Dumnezeu ne-a promis că vom trece prin furtuni. Dar ne-a promis și că va sta cu noi în ele.

    Mult har.

  6. Barthimeu,

    aisbergurile sunt acele păcate și ispite care ne pot scufunda corabia vieții urgent. Atenție mare!

    Mult har.

  7. corneliaa on said:

    O, noi ne-am bizuit pe Domnul,
    De aceea nu ne-a biruit
    Nici vântul, când vuia puternic,
    Nici valul, când izbea cumplit.

    O, noi ne-am bizuit pe Domnul,
    De aceea, când zdrobiți păream,
    Spre fericita izbăvire
    Deplin încrezători priveam.

    O, noi ne-am bizuit pe Domnul,
    De aceea-n nopți de suferinți
    Crezând, noi pregăteam prin lacrimi
    Cântarea marii biruinți.

    O, noi ne-am bizuit pe Domnul,
    De aceea-n liniște am privit
    Și am stat neclătinați în fața
    Asupritorului cumplit.

    O, noi ne-am bizuit pe Domnul,
    De aceea azi cântăm așa,
    Și veșnic vom slăvi și-n ceruri
    Măreață, biruința Sa.

    Bizuiți-vă pe Domnul
    Cei răscumpărați de El,
    Căci în El au biruința
    Câți se bizuiesc pe El!

    T. Dorz

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

