Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Campania care „m-a prins” … pentru 3 secunde


Mergând astăzi prin orășelul nostru, am auzit din nou magafoanele purtate de fel de fel de mașini și microbuze „panselate” cu postere în mărime naturală și supra-naturală mugind, cântând și „proclamând” promisiuni și avertismente. Nimic neobișnuit până aici. E dreptul fiecărui partid. 

Dar, dintr-o dată, am auzit un alt fel de mesaj. Un mesaj nou. Neauzit de mine în zilele astea de campanie agresivă. 

Suna ca așa:

Stimați cetățeni! Vă prezentăm, scamatorii, jonglerii, numere extraordinare de iluzionism, dresură de căței ….

Mirare mare! Ce partid nou să apară acum în ultima zi de campanie? I-am admirat într-un fel că măcar în ultimul ceas, cineva vrea să fie atât de sincer cu oamenii. Curată sinucidere politică! Să le spună „verde-n față” că aproape totul este o mare scamatorie? Că promisiunile sunt doar numere de iluzionism? Că protagoniștii se străduiesc din toate puterile să ducă la capăt jongleriile politice?  „Bravo lor pentru curaj”, mi-am spus în gând.

Mi-am lungit însă gâtul să văd afișul și să-i cunosc pe bravii candidați. 

Când colo, ce să vezi?! 

Venise circul în oraș. Și eu …. n-am știut!

🙂 :) 

Imaginați-vă că ați devenit consilier de campanie pentru un candidat la primărie.

Care ar fi primul sfat oferit pentru reușita candidatului? 

Single Post Navigation

3 thoughts on “Campania care „m-a prins” … pentru 3 secunde

  1. In ce oras esti tu, Ambasadorule? ca si le noi in oras (Brasov) a venit circul… ma gandeam ca poate suntem vecini.🙂

  2. Laurențiu,

    eu sunt în Hațeg.
    Poate este un circ „omniprezent” zilele astea prin România🙂

  3. Da, sigur ca da. Circul promisiunilor care nu vor fi niciodata implinite. Asta imi aduce aminte de multi barbati din familiile crestine care fac promisiuni si le incalca – ei confunda implinirea cu incalcarea… e dureros, dar e adevarat.

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

